Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › VM i Estland 13-18 aug
Taggad: racing
-
VM i Estland 13-18 aug
Oregistrerad svarade 17 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 22 Svar
-
Känd svensk vindsurfarprofil tjuvstartar men har tur som en tokig, allmän tjuvstart flaggas sekunderna efter start. Friskt vågat hälften vunnet!
-
Titta noga på den här bilden, det är tveksamt om ni någonsin kommer att få se det igen. En annan känd svensk vindsurfingprofil seglar med foten i CHICKENSTRAP!!! Att vi vanliga dödliga gör det då och då är almänt känt men den här bilden är sensation!
-
Kan någon förklara för en novice varför man ser vissa åkare hålla i upphalslinan samtidigt som dom surfar??
-
@steos 410363 wrote:
Kan någon förklara för en novice varför man ser vissa åkare hålla i upphalslinan samtidigt som dom surfar??
Jag fick några svar här: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51817
-
Jag glömde en bild som måste visas upp!
Medelålders skandinav försöker spruta champagne (ryskt rosa bubbel) på annan medelålders skandinav. Offret är dock för snabbt och organisatörens uppklädda flickvän blir duschad. FIASKO! (men otroligt roligt för oss övriga)
-
Oregistrerad
Gäst27 september, 2007 vid 07:57@SWE876 418238 wrote:
Jag glömde en bild som måste visas upp!
Medelålders skandinav försöker spruta champagne (ryskt rosa bubbel) på annan medelålders skandinav. Offret är dock för snabbt och organisatörens uppklädda flickvän blir duschad. FIASKO! (men otroligt roligt för oss övriga)
Og dette rødrosa sprudlevannet kom fra svenske ” VON Zipper ” 😉
til meg, og når dama kom forbi gikk det bare,,,
men vi hadde det gøy.srf hilsen
Anders
Logga in för att svara.