Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VODOO!!! stick!

• silversurfarn

Medlem
    27 juni, 2001 vid 05:41

Vad är det för fel på flintastekar?!?

• voodoo

Medlem
    27 juni, 2001 vid 06:10

Ang 2 m vågor på Mälaren så hade vi det både hösten 99 och sommaren 00 då det blåste upp emot 60 mph och det är det väl fler än jag som var med om !! Rena Pozo förhållanden : ) och hur bra är det på en skala att få 2m vågor på Mälaren ? och det är väl klart att man tyckte det var bra när man är van att segla i högst 0.5m här !

Stay windaddicted..
    http://windaddicted.tripod.com

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2001 vid 06:40

Åk till Klittmöller istället. Så slipper du nybörjare, plattvatten, slalombögar, wannabees, bräckt äckligt vatten, stenar, Haganördar

Dessutom finns där billig å go öl!

• voodoo

Medlem
    27 juni, 2001 vid 06:58

Det blir V-berg idag…kanske vi tar en sväng över till Klittan om vi får vänta på vind FÖR länge : )

Stay windaddicted..

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2001 vid 07:06

Nedlåt inte dig att hålla på här på denna konf av småungar.
    Du är ju en vuxen man med förnuftet i behåll.
    Om du pratar med folk i Varbeg, Skåne eller Öland så har dom ingenting emot varandra. Utan dom umgås rätt flitigt. Blåser det i Skåne drar dom dit.
    På vintern bor dom ihop utomlands. Jag seglar överallt där det blåser och känner dom flesta av kärnan på dessa ställen.
    Har aldrig överhuvudtaget hört någon på Öland uttala sig negativt om dig.
    Tror knappt kärnan i någon av dessa klubbar känner till denna konf, eller besöker den. Och om du läser dagisinläggen. Brunt vatten, stenstrand, du får inte segla AHD där och där. I det ena fallet var tävlingen såld till ett flertal sponsorer vilket är vanligt i detta land. Och förbundet har sålt tävlingen till Rip Curl. Då måste man försvara dom sponsorer som betalt.
    Utan denna konf håller fullständigt på att flippa ur.
    Vad i helvete är det frågan om? Dom som skriver här känner knappast till något av de ställen dom skriver om och känner knappast någon av kärntrupperna på Västkusten, Skåne eller Öland.
    Kan bara tala om att midsommardagen var både skåningar, västkustbor och ölänningar på samma ställe.(Om Öland kan jag tala om att det finns inte så många Haga bor, tror att den till 60% består av S-holmare och resten smålänningar)
    Nä dom enda konflikter som finns är på denna konf, inte med berörda parter.
    Calle/vågseglare

• voodoo

Medlem
    27 juni, 2001 vid 07:19

tjena Calle ! Jag tar knappast åt mig av inläggen på denna konf. för jag vet att gemenskapen mellan oss som brinner för denna sport överträffar det mesta : ) Valet att åka ner till V-berg beror inte på att jag tror att ngn på Öland inte gillar mig : ) utan av att jag redan känner en hel del folk i V-berg och att easy rider ska bli pappa vilken dag som helst…kanske tittar över en sväng till Öland lite senare ! Jag tror inte att ngt ställe är direkt sämre än ngt annat, det är kul att segla för det mesta bara det blåser , men alla har väl sina favoritplatser att vistas på, jag kan tycka att hemmaplan är det bästa som finns då jag haft en bra dags segling….men den känslan får jag ju givetvis också på andra ställen!! Ha en bra sommar ..C ya on the water!!

Stay windaddicted..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VODOO!!! stick!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.