Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Voi hu-huh, sa finnen…

• rasmus_w

Medlem
    6 maj, 2009 vid 07:30

Jag tycker det där låter som en upptrappad version av Torökonflikten. Undras hur länge det dröjer innnan nåt sånt händer här.

• simpa

Medlem
    6 maj, 2009 vid 08:53

Är det inte ALLTID, kite’arna som skapar trubbel…?

• rasmus_w

Medlem
    6 maj, 2009 vid 09:44

Är gubben på “hörnet” på Torö kitare? Jag trodde bara han var stenkastare.

• carrera

Medlem
    6 maj, 2009 vid 11:23
    simpa;544635 wrote:
    Är det inte ALLTID, kite’arna som skapar trubbel…?

Har den kännslan också, men kan ha fel… men det är väl kitéarna som är de unga rebelerna kanske 😉

• calle_b

Medlem
    6 maj, 2009 vid 18:51

Nog har vindsurfare varit unga och rebelliska en gång i tiden. Måste sympatisera (men bara lite) med kitesurfaren, dock utan att känna till hela historien.
    Kan bara tänka mig situationen när man taggad till max sitter i bilen, med havet i sikte, samt två tvättäkta surkartar som – bara för att jävlas – demonstrerar makt och dryghet genom att tvärvägra att flytta på sig. Nog hade jag blivit, hrm – upprörd.

För övrigt lite less på de ständiga “krigen” mellan v-surf och kite-surf. Känns sååååå 2008.
    😉

Fridens!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Voi hu-huh, sa finnen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.