• seve1000

Medlem
    4 februari, 2013 vid 14:45

:santa:@Mattias J 706449 wrote:

In Sweden we call it “medströms” :cool2:

• mackee

Medlem
    4 februari, 2013 vid 15:37

Blev tyvärr inga farter idag, för dåligt tryck för den djupa vinkeln
    Men stället är bra, vi gör nya försök.

• andersbq

Medlem
    4 februari, 2013 vid 16:06

@Mattias J 706449 wrote:

In Sweden we call it “medströms” :cool2:

Det är väl ingen hemlig längre att flera kända ställen har lite bättre “glid”.
    Alla ställen med tidvatten ger några knop extra, Dungervan, Sandy Point, Vollerviek, Busum, en del Holländska ställen. I det ljuset så kan jag tycka det är märkligt att det blev sådan folkstorm mot Luderitz. Alla ställen oavsett kanal, tidvatten osv har sina utmaningar, och alla platsrekord är hatten av, tycker jag.

• mattias-j

Medlem
    4 februari, 2013 vid 18:02

@andersbq 706458 wrote:

Det är väl ingen hemlig längre att flera kända ställen har lite bättre “glid”.
    Alla ställen med tidvatten ger några knop extra, Dungervan, Sandy Point, Vollerviek, Busum, en del Holländska ställen. I det ljuset så kan jag tycka det är märkligt att det blev sådan folkstorm mot Luderitz. Alla ställen oavsett kanal, tidvatten osv har sina utmaningar, och alla platsrekord är hatten av, tycker jag.

Exakt, var plats har sitt rekord. Att sätta spotrekord smäller i mina ögon mycket högt. Får hitta något nytt spot så kanske man kan få ha ett rekord ett tag…. :santa:

• andersbq

Medlem
    4 februari, 2013 vid 18:14

Det var starkt av er, Markus & Marcus att ni drog ut i kylan idag, ingen ära inga tarmar, som det står i google translate!

• swe117

Medlem
    4 februari, 2013 vid 19:02

Japp, friskt vågat hälften vunnet! Skam den som ger sig, bara på det igen! 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.