Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vomb i morgon.
-
Vomb i morgon.
Publicerad av sidpiraya på 24 juni, 2009 vid 14:36Nåra mera rövhål som är lediga och upp för lite waves in vomb i morgon 25/6.
loppan svarade 15 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
there is a rumour… about what is about to happen tomorrow… you need to call me mike.
-
palle o jag dyker upp ca kl 13 i min kombi. hoppas på en och annan downwinder..
-
skotten;555156 wrote:there is a rumour… about what is about to happen tomorrow… you need to call me mike.
You have to answer when I call you…..
-
va fan jubbar alla, jag vill dra redan vid 10 – 11 tiden.
Johan du får bli lite krasslig maginflensa eller nått, jag har plats till 7 pers i bilen så inga problems med lift.
-
sorry I missed you mike… fuckit, its old skoolers invading gislöv tomorrow, we can scout the coast from there, but we will be camping, eating hugoburgers and drinking all of sams gammaldansk… see if you can get the night off from the wife.
-
Kanske blir lite AC-reprecenta i Skåneland till helgen oxo. Borat o Hatten iaf.
Jeppah! Masa dig ner till Skåne East Coast. Kan behöva en frisk (<-röd text) människa i min närhet. /Niklas
AC – Förstör för alla andra -
Tre dagar i vomb ostrappat och huvudhögt vad kan man säga världsklass och inte ens behövde vi någon kite. Helt sjukt, lite svårt att förklara liksom…
-
Var i Vomb kör man? Var där idag men hittade varken kitare eller bra lanchställen.
/Aga -
Melker;555829 wrote:Tre dagar i vomb ostrappat och huvudhögt vad kan man säga världsklass och inte ens behövde vi någon kite. Helt sjukt, lite svårt att förklara liksom…
Liftass 3000
Melker hänger du med på måndag ser ut som det ska leverera igen
Logga in för att svara.