Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VOMB Lördag
-
VOMB Lördag
Publicerad av sidpiraya på 1 juni, 2007 vid 14:18Team R 8:00 bär det i väg vem ska med?
skejtar_henke svarade 17 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag ska åsså dit ! Men det er spotsecret, du måste Inte berette det får nåån!
-
Jag är med…. Stellan med!
Han o jag ska racea lite idag, klarar man 8?
Samling var? -
Ahhh ni kunde valt en annan sjö kanske?!?!?!?!?
De e ju RINGSJÖNrunt imorgon, så kunde ni följa mig runt ute på vattnet som min hejarklack!
-
Fredde, hörde vad du håller på med!! Nu får du fan ta och skärpa dig! Trikåer passar inte riktiga män!!!!
-
Fredde din jävla loppekådd, fan vad jag är trött på dig. Säg hej till dina aloha
-
@sidpiraya 387706 wrote:
Team R 8:00 bär det i väg vem ska med?
Hade man bara varit så cool att man var med i Team R så hade man ju hängt på helt klart! Vomb är klart bästa spoten här nere!
Henke Skejtare är säkert på! Han ville till Borreby men Vomb är ju så mycket bättre!
-
I will be in Vomb tomorrah afternoon… we all compin tomorroah night?? Hugo is on the food duty..
-
Puss på er!
Pågar… Jag ska inte cykla ringsjön lovar jag ska hålla mig borta från sånna lopp. Men har triathlontävling i Halmstad nästa helg då jeflar.
Men lovar er att triathlon e minst lika fräckt som draksurfing. För den delen har vi inte trikåer, vi har body:)Mitt korståg har redan börjat…. Gissa vem som blev första offert?
Jo….. Kungen him self…Snart sitter ni där allihopa med en sadelstolpe för 1500kr å ler.
-
@Fredde 387865 wrote:
Puss på er!
Pågar… Jag ska inte cykla ringsjön lovar jag ska hålla mig borta från sånna lopp. Men har triathlontävling i Halmstad nästa helg då jeflar.
Men lovar er att triathlon e minst lika fräckt som draksurfing. För den delen har vi inte trikåer, vi har body:)Mitt korståg har redan börjat…. Gissa vem som blev första offert?
Jo….. Kungen him self…Snart sitter ni där allihopa med en sadelstolpe för 1500kr å ler.
Fredde i body! Borat varning! 🙂
-
”Fy fan pytt i panna knulla” vad gött det var VOMB i mitt hjärta.
-
Alla brudar tänder på fredde i tikå.. Varför tror ni han cyklar?
Logga in för att svara.