Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VOTE for the "Worst Wipe Out" trophy!!!
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
VOTE for the "Worst Wipe Out" trophy!!!
Publicerad av rmz på 15 september, 2009 vid 19:49[ame=”http://vimeo.com/6558080″]Reunion Wave Classic 09_Worst Wipe Out – Powered by Soöruz on Vimeo[/ame]
Spolad! :crazy:
mag svarade 15 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Men svårt att säga, skulle vara kul att se fortsättningen var killarna kommer upp.
Värsta spolningarna blir alltid dom när man missar i första eller andra vågen och resten av settet rullar över en. Så precis när man får ordning på vad som är upp&ner och var ens gear ligger kommer nästa våg… -
Ha ha …underbart! Att ladda sent blir ju alltid sevärt på ett eller annat sätt.
-
15 är ju helt galen…. svårt att bestämma sig för vilken som är värst egentligen.
-
Haha. Helgalet. Jag skulle nog också säja 15, han hamnar på eller i grejorna och får ett ton vatten över sej. Kan ha gjort lite ont det där…
-
#17, Alex Mussolini is the winner! of wipeouts alltså…
Tätt följd av #15 Camille Juban./M
-
Fans många potentiella vinnare där…..AJ:wink:
17 såg dock grymt smärtsam ut, lägger min röst där….
//Glenn
-
Då var det avgjort då.
Quote:BEST WIPE OUT Powered by Soöruz…
Without any doubt, and with a maximum of votes (you were more than 150 to leave a comment on our website!), it’s definitely Alex MUSSOLINI’s wipe out that wins in this category. A very awesome crash, full speed in the wave, caught by the lip that was breaking… Ouch! But it was a very close battle with Camille JUBAN (2nd), which wipe out was also insane, while Julien TABOULET comes in 3rd position. Good job Alex!!! Check out the wipe out video, Alex is #17, Camille #15 and Julien #9…http://reunionwaveclassic.com//index.php?post/2009/09/16/RWV-09-%3A-the-results!
Edit: Såg inte MC`s inlägg innan mitt. Men ändå…
Puss och kram -
Ja jä-lar, grymma vurpor “lite ont” kan man ju tänka sej…..
-
Skulle nog, utan att skämmas, vilja påstå att bildsekvensen på mej från SA som figurerat här på konfen lugnt skulle kvala in bland top 3 i de där utbudet.
-
kvalar inte alla bilder på dig in i nån form av worst-kategori?
Edit: observera Oet i worst, inte wurst som korv, you wish Ila…
-
styret;578327 wrote:kvalar inte alla bilder på dig in i nån form av worst-kategori?
Edit: observera Oet i worst, inte wurst som korv, you wish Ila…
Med lite sydtyskbrytning, o en skopa fantasi kan iaf jag få “worst” me Oet till att bli en
32 centimeters bratwurst;)
Logga in för att svara.