Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vurpa = Roligt

• tabi

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:20

haha jag gillar duckjiben vid 2 min och det sista hoppet! laugh.gif

• surferdude

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:23

Utan tvekan påstår jag att windsurfing är världens svåraste sport!

• ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:25

Sista hoppet sparkar röv… cool.gif

• ollefax

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:26

Man måste ju erkänna att man käner igen sig i de flesta sekvenser…

Vart i ”tyrkiet” var det? har själv funderingar på att dra dit och surfa

• philippos

Medlem
    1 juni, 2004 vid 10:09

Kul att se en film som lyckats få med nästan alla tänk bara ”skit-vurpor” och inte bara de allra mest självklara/vanligaste som t ex kastfall.

• karnan

Medlem
    1 juni, 2004 vid 10:42

Guld! Efter alla välputsade Hawaii-filmer kommer denna rulle som en befrielse. Plötsligt känner man igen sig. Speciellt träffande tyckte jag nog att den allmäna fumligheten i vissa sekvenser är. Kastfall i all ära, men visst tippar man oftare av brädan. Sista hoppet kändes ju också som något man skulle kunna klara innan sommaren är slut.

/Johan

• manno

Medlem
    1 juni, 2004 vid 10:49

Hahaha, min favorit är helt klart vurpan vid tre min! Surfaren lyckas på något mystiskt sätt få ner hela brädan under vattnet. Det kan banne mig inte va det lättaste!

• markram

Medlem
    1 juni, 2004 vid 10:58

Ihh den var dejlig!

Finns det ingen film där folk speedar järnet och emellanåt gör riktigt hårda kastfall. Behöver detta för att förklara för naprapat(och mig själv) vad jag råkat ut, samt för att garva så klart.

• watertouch

Medlem
    1 juni, 2004 vid 11:48

På discovery brukar dom visa nån trailer för nåt program om speedmachines eller nåt, å där är ett klipp på ett härrrligt kastfall.. Så knäpp på tvn å håll ett öga öppet. smile.gif

• manno

Medlem
    1 juni, 2004 vid 13:52

Dunken vurpar ju rätt brutalt i The search när han försöker slå världsrekordet i speed. Sen mumlar han nåt på tyska och försöker igen, helt rätt!

• mia

Medlem
    1 juni, 2004 vid 14:06

Just nu är det grymt hög igenkänningsfaktor på gippförsöken för min del. Kul!
    Duckgippen, eller försöket kanske man ska skriva, 2 min in i filmen var lysande smile.gif

• lundvall

Medlem
    1 juni, 2004 vid 19:06

Sissta vurpan är ju snyggast wink.gif

• surfin_sthlm

Medlem
    1 juni, 2004 vid 20:50

This is the surfing thrill for me crazy.gif ligga i vattnet och svära är ingen ovalighet så den här filmen träffade rätt i hjärtat grin.gif

• ian

Medlem
    2 juni, 2004 vid 07:18

här har u ju en stillbild iaf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vurpa = Roligt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.