Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW buss verkstad

• VW buss verkstad

Publicerad av kalkyl på 11 augusti, 2005 vid 10:46

Hej är det någon som kan tipsa om en bra och billig bilverkstad i göteborgsområdet som kan VW bussar.

Tacksam för svar
    mvh Henrik

basse svarade 19 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kris

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 11:38

Hallå Henrik!

Jag undrar precis samma sak..
    Fast tills vi hittar någon så kan jag föra vidare ett tips jag fick av Adde, Vasses bilverstad på Lyckholms. Inga VW-experter men de var villiga, billiga och bra grin.gif (så långt iaf).
    T:403208, Skårs Led 2.

• basse

Medlem
    12 augusti, 2005 vid 06:28

Svar till:

men de var villiga, billiga och bra grin.gif

[/ QUOTE ]

Moahaaahaaa…. Vi var så nära på att lämna in bussen till dem innan semestern men som tur var, för man var tvungen att beställa delar från tyskland, så körde jag bara till Hedin. Nästa gång kanske vi testar Vasses med ett så gott betyg.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA