Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW Caravelle -87 renoveringsobjekt till salu 1000:- !!!!!

• VW Caravelle -87 renoveringsobjekt till salu 1000:- !!!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 15 augusti, 2002 vid 14:59

Inköpt för att jag skulle tillsammans med polarna bygga om den till en finfin buss, men intresset och tiden minskade så jag tänkte lämna över ansvaret till någon annan.

Toppapackning måste bytas, säte sitter i bussen, ej besiktigad, bromsar behöver nog bytas (har inte haft den igång så jag vet ej).

Pris: 1000:-
    Finns: Centrala Skåne

Går bra att svara här smile.gif

anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 10 Svar
  • 10 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2002 vid 10:18

Funkar bussen? (kann man köra en)Finns det rost o bärande delar? var finns den om man vill titta på den?
    calle_lundberg@spray.se
    0708-507912
    Bor i Lund

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2002 vid 13:19

Bussen funkar inte ! Den läcker vatten rakt igenom så det är ingen idé att prova. Lite rost finns, som sagt bl.a på bromsar. Bilen står i Hörby, 20 min från Lund.

Joakim
    070-6257520

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2002 vid 16:26

Kan jag kolla på den till helgen?
    CALLE

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2002 vid 16:46

Det går säkert att ordna. På lördag passar det mig bara på förmiddagen. Söndag går bra hela dagen (om det inte blåser smile.gif ).

Vill bara poängtera att motorn inte varit igång så jag vet inte hur den är även om man bytar toppapackningen. Har däremot kollat och det finns gott om begagnade motorer hos skrothandlarna här i Skåne…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2002 vid 06:35

Ok jag har ditt telnr så jag hör av mig till helgen. Men det blir nog troligen söndag.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2002 vid 14:41

Verkligen ingen som är intresserad ?! Då blir det tyvärr skroten…..synd på en så pass fin bil frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2002 vid 10:13

Priset ändrat. 1000:- !!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2002 vid 14:39

Vad säger du om 800kr

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2002 vid 14:47

Den är definitivt värd 1000:- Det står jag för smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2002 vid 11:49

SÅLD !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW Caravelle -87 renoveringsobjekt till salu 1000:- !!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.