Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW Caravelle inredd.. kom å köp :)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2002 vid 18:26

Vad drar den fullastad?

• dodgecurve

Medlem
    11 november, 2002 vid 18:35

den drar fullastad ca 1,3
    men under vanligt körning utan flertalet brädor segel etc så ligger förbrukningen på 1liter max..

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2002 vid 20:48

Bättre att du säljer den till våren- då får du ett betydligt bättre pris.
    Personligen tycker jag att det är synd att du ska göra dig av med en sådan pärla… Caravelle betyder väl
    äkta surfbuss om jag inte har hört fel!

/Glad Caravelle ägare, Campus Norrköping

• dodgecurve

Medlem
    12 november, 2002 vid 09:35

Jo jag vet ang. priset att det lär bli bättre till våren men då e ja i spanien å surfar så den ska bort nu smile.gif
    Jag har en ny fiiin LT35:a nu så jag e ej i behov av min lilla pärla smile.gif
    BTW: Campus alltså… hehe samma här smile.gif

• mr-pink

Medlem
    12 november, 2002 vid 15:50

Vad är innermåtten på en sån buss? Typ lastlängd och så…
    Går det att få in brädor och annat? Eller det är brukligast att ta det på taket?

Vore ju smidigt att kunna köra in brädor och sånt under sängen. Slipper man ju oroa sig för stöld, lite mindre iaf.. smirk.gif

ha det!

• dodgecurve

Medlem
    12 november, 2002 vid 16:22

Det är inga probs att få in brädor i bilen, men under sängen går ej för där e motorrummet.. så vill du bo i bussen och samtidigt ha me en massa surfprylar så får du he dem på taket….. eller alternativt sova på taket å ha prylarna i bussen wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW Caravelle inredd.. kom å köp :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.