Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW T3 stannar när den blir varm

• svenne

Medlem
    12 maj, 2008 vid 13:15

Ryck den och testa om det gör någon skillnad.

• hakuna

Medlem
    13 maj, 2008 vid 06:43

Jag hade lite mer lugn och ro igår och hittade den i Heinz-boken, det är värmning av ventilationsluften från vevhuset.

• magnus-e

Medlem
    20 maj, 2008 vid 15:19

Hej. Jag har haft en likadan buss. Den var tom orange som din. Hade samma problem. Bilen stannade då den blev varm. Fick följande förklaring: Dessa bilar var bland de första med automatisk bränsleinsprutning och har därför en massa problem med detta. Efter en jäkla felsökning hos vw märkesverkstad kom de fram till att det var en liten givare som har med insprutningen att göra som det var fel på. Kanske var det Hall-givaren? Lambdasonden? Själv har jag noll koll på dessa saker. Kostade hursomhelst ca 1500 att få det fixat för 10 år sedan…

Du har säkert samma fel på din buss. Lycka till!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen VW T3 stannar när den blir varm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.