Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wakeboard för kite ?

• pepa

Medlem
    27 augusti, 2001 vid 12:38

Beror på vad du har för drake… Men den funkar bra. Tripen också. Såg en free motion som var 140 lång och bara 40 bred, tror att den kan vara schysst faktiskt. Oftast är wakebrädorna för breda.

Dundra på!
    /Peps

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2001 vid 16:45

Tjena,
    angående frågan med wakeboard till kite så har jag mestadels dålig erfarnhet av just wakeboard, lärde mig själv att köra på en Double up “Greg Nelson” som är ganska bred och 140 cm lång. Helt omöjlig att ta höjd med, detta för att den är ganska välvd och för bred helt enkelt. Har låtit folk med mycket erfarenhet testa denna men sågat den sedan de har fått gå tillbaka!!!
    “Pickaforken” däremot är underbar och har inga problem att ta höjd med denna, du behöver lite mer vind, 6-10 m/s är ganska lagom till wipika 11.8:a,
    i varje fall för mig. Du kan inte skära riktigt annars.
    Ha det
    /Niklas

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2001 vid 17:54

det finns skit bra galma wakes som är smala o ch 147 långa fungerar asbra, kostar ca 1500:- finnsi Hbg

• spermabussen

Medlem
    10 september, 2001 vid 11:37

Var då i Helsingborg?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2001 vid 10:07

lidhfg

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 14:39

ÄR INTRESSERAD AV BRÄDAN. Vad heter butiken??

• anonym-anvandare

Medlem
    27 september, 2001 vid 14:17

He,
    Rythm är nästan en enda wakeboard som funkar bra med kite förutom kite-wakeboards. Men ska man kombinera kite och åka efter båt så är rythm perfekt.
    Man bör gå uppe lite i storlek på drake pågrund av att wakeboards har väldigt dålig bärkraft.
    JAg har 30% rabatt på dom nu om du är intresserad..
    Ha det
    Henrik

Watski Erstagatan
    Stockholms kitesurfing shop
    http://www.watskierstagatan.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wakeboard för kite ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.