• hengo

Medlem
    30 juni, 2009 vid 07:42

Är jäkligt skeptisk till forumupphackning i största allmänhet. Ingen läser ju där, förutom om det inte blåst på jättejättelänge.

Dessutom är wakeboard en stor inspirationskälla för en stor skara kitare (som blir fler och fler…), enormt mycket större än de flesta kitefilmerna.

• dannep

Medlem
    30 juni, 2009 vid 09:55

Japp… man börjar ju undra när 75% av första sidan i kitedelen innehåller wakeboard. Kanske skulle varit en wakedel inne i kitedelen på forumet?

Ibland vill jag kolla SUP och vågsurf, då går jag till den delen… det verkar inte fungera med wake… kanske som du säger hengo, alldeles för lite folk i de andra delarna?

• kongon

Medlem
    30 juni, 2009 vid 12:21

Danne… har du skaffat dig en båt?

• litease

Medlem
    30 juni, 2009 vid 13:49
    hengo;556193 wrote:
    Är jäkligt skeptisk till forumupphackning i största allmänhet. Ingen läser ju där, förutom om det inte blåst på jättejättelänge.

Dessutom är wakeboard en stor inspirationskälla för en stor skara kitare (som blir fler och fler…), enormt mycket större än de flesta kitefilmerna.

Men det har ju inte blåst på jättelänge och är sjuukt varmt ute!

• pepa

Medlem
    30 juni, 2009 vid 18:03

Jag postar filmer som inspirerar mig som kajtare, så enkelt är det för mig. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.