• kaiser

Medlem
    27 februari, 2005 vid 10:24

Gör du svirvlar?

D verkar vara mycke snack o liten verstad på dig……eller?
    Vill ha lite bilder på dina meck!

• george_jung

Medlem
    27 februari, 2005 vid 10:33

jag vill ha en som inte gör cp-ont att dra i.

• walle

Medlem
    27 februari, 2005 vid 13:48

Ja visst e et mycket snack men det e inga tomma ord! och jag gör/kommer på en del bra saker också …eller?

Jag försöker få er att förstå ett det inte är någon ”space-tec” vi håller på med utan att mycket kan man göra själv shocked.gif ganska lätt dessutom!

Nu e det så att jag jobbar mellan 06.00-17.00 mån-fre och har 3 barn + en ”fru”(ej gifta blush.gif ) att underhålla och vill hinna med att själv åka då det blåser här uppe i småland…

Jag sover inte mer än 5-6timmar varje natt men tiden räcker inte riktigt till ändå tongue.gif

Jag gör också en och annan bräda men tänkte hinna med att göra ett par leashar till våren…

Skickar med en bild på en av mina olika swirvlar + lite 5:e lina grejjor:
    swirvel.jpg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.