• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 16:38

jag håller med….

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 16:48

Prylarna är bra,men konfen måste vara seriös.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 17:44

Tack!!!!!!!!
    Började undra vad det var frågan om när Butik efter butik skickas ner i dyngan
    av småungar.

• voodoo

Medlem
    29 december, 2000 vid 18:01

Vad är det som försigår här? om det är mig ni syftar på så vadå hårt på konfen?? jag har väl knappast skrivit massa dumheter.. är det förbjudet att skriva vad man tycker eller skadar det så mkt. med lite ironi??
    Vissa andra gör ju bra mkt mera reklam för sina märken el. butik. klaga istället på dem och dom som skriver alla sina inlägg anonymt..

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 18:12

Inom kort tid så orkar vi inte höra mer om Dr.X
    Resutatet blir en neg. betingad reflex: Titta aldrig mer på North greior.
    Med vänliga hälsningar.
    Dr. Pavlov

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 18:22

Börja bowla då istället dr pavlov.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 18:25

Din jääävla skjärt gosse…visst North har svin fina segel men faaan man börja tröttna på ditt jävla tugg om det ok….

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2000 vid 19:09

bowling är juh kul!

• roger-ornvang

Medlem
    29 december, 2000 vid 20:01

Hejsan Jag seglar med simmer sedan 1995 och jag alltid varit nöjd med dessa
    så det är klart man talar gott om dessa med alla, men alla är vi olika skapta’
    så för vissa passar dom inte.Jag menar att jag väger 95kg och team seglarna
    för simmer ligger i samma vikt klass.Medan north sails har fler 75kg grabbar.
    Men jag måste få säga att dom nya North sail 2001 som jag testade i carbarete
    var otroligt fina både kvalite och prestanda testade wave och freestyle.
    Så hade jag inte varit så nöjd med simmer så hade jag valt North sail (style)
    MVH Roger örnvang.

• voodoo

Medlem
    29 december, 2000 vid 20:57

skjärt?? är det stjärt du menar?? När du har gått klart grundskolan kanske du kan skriva lite vettiga inlägg efterssom du hellre läser sånna som du själv skriver, du kanske tom lärt dig att skriva med signatur !! Visst har det varit lite tjat men knappast så mkt att folk inte ska ta det med lite ironi !! Men om alla hellre vill läsa om ska ”skitbutiker” osv så är det OK för mig efterssom den största delen här på konfen är barnungar med attitydproblem , ni vet ju vilka ni är som ska ta åt er !! Så den gemenskapen som windsurfare ska ha tillsammans finns ju ändå inte här utan konfen är ju på väg att förvandlas till en lekstuga..

• udoo

Medlem
    29 december, 2000 vid 22:41

Har den inte varit det länge??

• voodoo

Medlem
    30 december, 2000 vid 00:30

Lekstugan har funnits alldeles förlänge allra helst nu sista tiden då det har varit väldigt mkt smutskastande hit och dit..Kanske dags för vår käre konfmaster att sortera lite !! Kanske så att man inte kan skriva inlägg utan bara läsa om man inte är reg. anv. Det skulle iallafall bli seriösa inlägg och man vet vem man svarar. För om man tittar på skiten så är alla fega inlägg skrivna anonymt..

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 14:56

Sanlöst dåligt. Sånt här käbbel sabbar konfen. Sandlådestadie!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.