Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj

• surferboy

Medlem
    28 maj, 2009 vid 18:29

Det beror ju på hur många heat som genomförs. Lyckas vi genomföra 5 heat i nästa deltävling så är det 5 heat man får DNC på om man inte är med. Det är 5 av 12 totalt och med 4 strykningar blir det ändå många poäng.

• lbj

Medlem
    28 maj, 2009 vid 18:30
    Badjanne;549344 wrote:
    Kanske inte favoritriktningen men ok för att slå LBJ. Hi, hi

Vill bara påminna om gällande ranking. Du får väl värva Tysken så blir vi 3 i topp från samma klubb
    LBj

• imported_macts

Medlem
    28 maj, 2009 vid 20:58

Det är bara speed denna helg va? Såg i SVF-kalendern att LD skulle köras i augusti nån gång i Klagshamn och sen i Linköping i sep…..gäller det?

• tobhed

Medlem
    28 maj, 2009 vid 21:40

Yepp, bara speed i Klagshamn denna helg.

• surf_1

Medlem
    29 maj, 2009 vid 10:21

Ser ut som att det saknas lite namn på resultat listan.

• surferboy

Medlem
    29 maj, 2009 vid 12:38

Thomas Althin kontaktade mig tidigare om att han var fel införd i reslutatlistorna från första deltävlingen så jag har justerat ställningslistan men inte hunnit ladda upp den nya filen.
    Är det någon mer som saknas eller hittat något fel så kontakta mig genom att skicka privat meddelande.

surf_1;549575 wrote:
    Ser ut som att det saknas lite namn på resultat listan.
  • mackee

Medlem
    29 maj, 2009 vid 19:21

Klang du har väl laddat våffel järnet?

• tobhed

Medlem
    29 maj, 2009 vid 19:28

Från säker källa så vet jag om att du kommer att bli besviken i helgen…

• swe-31

Medlem
    30 maj, 2009 vid 19:33

Fem 40 minuters race körda idag:laugh:, två innan lunch i byig rätt så svag vind, men flera seglade över 30 knop.

Tre race efter lunch i betydligt mycket mer vind, småbrädor och lite mindre segel. Fortfarande byig O-NO vind, varm och skönt med 24 grader och sol.

Har ingen koll på resultaten då jag åkte innan det var klart.

• jester

Medlem
    30 maj, 2009 vid 20:28

Emanuelsson, Larsson, Borgelind, Kruse, Richardsson, Öhlund efter 5 heat, om jag inte minns helt galet. Snabbaste 10s satte borgelind med 35.7

• tobhed

Medlem
    30 maj, 2009 vid 21:03

Du minns rätt Jesper…

Vems kamera var i båten idag förresten, tror på många bra bilder därifrån

• jester

Medlem
    31 maj, 2009 vid 08:38

Jag har bilderna.. lägger upp dom när jag kommer hem

• swe-496

Medlem
    31 maj, 2009 vid 09:07

Nån vind idag i Klagshamn?

• jester

Medlem
    31 maj, 2009 vid 17:18

Nix. ingen vind alls idag.

• badjanne

Medlem
    31 maj, 2009 vid 18:39
    Jester;549886 wrote:
    Jag har bilderna.. lägger upp dom när jag kommer hem

Hej Jester
    Kan du radera de lite mer privata bilder från mitt minneskort som inte var relaterade till helgens surftävling.
    Janne

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.