Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj
-
Wallén sport speed cup Klagshamn den 30-31 Maj
jester svarade 15 år, 5 månader sedan 16 Medlemmar · 47 Svar
-
Jester;549886 wrote:Jag har bilderna.. lägger upp dom när jag kommer hem
Tjo Jesper, PM:a mig din mailadress så skickar jag över de bilder jag har från helgens tävlig.
-
Ett stort tack till alla som har fixat och donat med ännu en lyckad speed tävling.
Samt ett jätte tack Klang för dom kunliga våfflorna . -
Gustav, kolla igenom totalen för alla 12 seglade. Såg att jag hade fått DNC på lördagens fjärde heat vilket är helt fel. Antar att det var den oduglige Living som orsakat detta…
Tack för en kanonhelg!!!
/ Paddy
-
Vi ochså passa på och tacka för en kanon helg.
Mvh
MickeÖ -
Knatte
Gäst1 juni, 2009 vid 06:41Var finns det färdiga resultatet någonstans att beskåda??:cool2:
-
Sorry Paddy! Nu är ställningen uppdaterad.
För er andra som missat att resultatfilerna ligger uppe – gå in på http://svfspeedcup.blogspot.com/
Teamrider;549953 wrote:Gustav, kolla igenom totalen för alla 12 seglade. Såg att jag hade fått DNC på lördagens fjärde heat vilket är helt fel. Antar att det var den oduglige Living som orsakat detta…Tack för en kanonhelg!!!
/ Paddy
-
http://svfspeedcup.blogspot.com/
Knatte;549980 wrote:Var finns det färdiga resultatet någonstans att beskåda??:cool2: -
“Lite” bilder från helgen. Paddys bilder kommer senare.
-
Du milde tid med bilder, super kul!! Stort tack till alla funktionärer, deltagare och hangarounds, blev en himla trevlig helg.
/The king of Waffles and Wiin
-
Klang;550003 wrote:Du milde tid med bilder, super kul!! Stort tack till alla funktionärer, deltagare och hangarounds, blev en himla trevlig helg.
/The king of Waffles and Wiin
Jag var lite missnöjd med mina våfflor, var kan man skicka in sina klagomål?
-
Enligt ryktet skall den enorma vinsten som våffel-“grillandet” skapade investeras i dubbeljärn till nästa år.
-
Våfflorna var grymma!! Dessutom med speed-sylt!
Stora tack till hela helgen! -
Jester;550007 wrote:Enligt ryktet skall den enorma vinsten som våffel-“grillandet” skapade investeras i dubbeljärn till nästa år.
Japp, får se vad som blir över när alla skadestånd är avklarade, men ett tripple-turbo järn behövs på speed tävlingar när det är många som odlar kvalitets kilo
Logga in för att svara.