Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Walle´ns lager i Brand!!

• Walle´ns lager i Brand!!

Publicerad av danneman på 13 mars, 2005 vid 14:55

Åkte förbi högsbo industriområde till min fasa ser jag att Walle´ns gamla lager lokal står i lågor, troligen inte mer än grunden kvar frown.gif
    Vet att dom flyttat till Bildal men hade dom stuff i lagret tro.
    Får inte håppas det!

Surflog

surferboy svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • speedjanne

Medlem
    13 mars, 2005 vid 15:05
  • lars_k

Medlem
    13 mars, 2005 vid 16:19

Aha. Jag undrade varifrån all jävla rök över ens hus kommer ifrån. Hoppas Wallen redan flyttat alla sina grejer…

• surferboy

Medlem
    14 mars, 2005 vid 08:51

Tack för omtanken men vi har klarat oss. Det enda vi inte hann flytta var en gammal speedrigg från 80-talet. Den beryktade speedwing som Hans Wallén och Micke Delfs köpte för 30 000:- i början av 80-talet vilket motsvarar cirka 100 000:- i dagens valuta. Med den slog de 30-knopsvallen!!!

Undrar vad försäkringsbolaget värderar den till idag… 😉

Vi har mycket prylar på väg in nu så kila gärna förbi vårt nya lager i Kungsporten, Billdal. Ring innan bara så jag finns på plats. 031-7043900

Mvh,
    Gustav
    Wallén Sports

• oscar

Medlem
    14 mars, 2005 vid 09:00

Synd att ni hade så tråkig monter på mässan…men ni kanske inte hade fått hem så mkt än…

• surferboy

Medlem
    15 mars, 2005 vid 08:16

vad saknade du då?

• oscar

Medlem
    15 mars, 2005 vid 09:09

Norths nya wave- och freestylesegel. AHDs nya PIT och Kaulis nya freestyle hade varit gött att klämma på. Men tyvärr får ni väl inte så mkt utrymme av arrangörerna.

Beli hade en Tabou pocket som hade varit intressant att klämma på men jag ville inte ens fråga då den låg inklämd bakom andra segel och brädor. Den låg dessutom på en ställning av trä och silvertejp…petade på den och då rasade nån sån där haschplanka till skärmflygarna omkull och Hans blängde lite sådär menande grin.gif

• surferboy

Medlem
    15 mars, 2005 vid 15:47

hehehe…
    Kauli Pro, MX och PIT:arna kom idag till vårt lager så tyvärr var AHD lite för långsamma för att hinna med mässorna. North Superstar hade vi i montern men det låg också undangömt tyvärr. Vi valde att rigga Daytona och Natural istället då dessa tilltalar en större marknad, nämligen alla 80-talssurfarna som kommer tillbaka nu + alla slalomdiggare som drömt om att få klämma på Daytona…

Tänk om windsurfingen hittar tillbaka till det juva 80-talet då det såldes 35 000 brädor under ett år. Nu är det ynka 2000.

Samla iop ett gäng och ta dig ner till Göteborg och Udéns Sport den 1 April för då öppnar Udéns dörrarna till sin nya surfbutik. Vi jobbar på att fylla butiken med alla nyheter från North, NKB och AHD.

Mvh,
    Gustav
    Wallén Sports
    031-7043900

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Walle´ns lager i Brand!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.