Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted i Habo!

• Wanted i Habo!

Publicerad av anonym-anvandare på 25 augusti, 2003 vid 15:20

Du som äger kiten som blåste in på husvagnen/campingmöblerna i går och som sedan lämnade ditt namn i cafeét, hör av dig till Habo Ljung camping.
    Micke.

stellan svarade 21 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 16:52

ohoh, luktar stämning på d där

• davids

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 17:40

Jävlar vad det kravallas på Habo altså! Inte en dag går utan att man läser om nån som flugit upp i ett träd, en kite som flugit in i nån husvagn och utemöbler, grabb som crashat en bil eller nån vansinnig body-drag. Fan man kanske ska bege sig dit med en filmkamera, det verkar onekligen hända nåt sanslöst varje dag där. Är det så många som åker där eller är det bara så att alla är blåsta som åker där (oh oh det kommer jag få skit för) hehe. Nä men skämt å sido, galet place=)

• Anonym

Gäst
    25 augusti, 2003 vid 17:42

Skåningar.. 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 17:46

Idag var det ytterligare en som åkte in i buskarna vid Campingen.

• melker

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 19:11

I morgon ska jag försöka rigga kameran. hahhahah

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 20:34

Nu får det vara nog. Nu packar jag in ALLA mina plastmöbler i husvagnen och drar, det är ju farligt i Habo !

skräckslagen campare…..

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 20:37

shit asså Habo e galet men ball, jag tar med digikameran imorrn o laddar brassestolen…

• zoolander

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 21:30

det gör jag fanimaj mä! ni kanju dra åt helvete.. ja allihopa

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 21:49

fan nu börjar den goa hösten med tok drääääg och massor av svarta clouds

• hengo

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 22:19

fan ta de lugnt krappar innan nnågon dör!

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 06:42

Hoppas att inlägget om plastmöbler, camping och dra var ett skämt ??? Inte bra för oss annars.

• wipeout

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 07:17

Jag såg det (och höll på att få bommen i ansiktet när jag delaunchade en annan kite) och kan bara tala om att det gick rätt fort. Hade bommen fastnat i hjulhuset så hade hela husvagnen vält. Nu fick möblerna inga direkta skador… de välte bara med ett brak. Gubben i husvagnen bredvid blev förbannad och plötsligt visade det sig att han var Meteorologen From Hell. Han kunde inte fatta att kitare kunde vara så duma i skallen att surfa när det var tydliga åskfronter på drift över västkusten. (det var helt vanliga cirrusmoln) och bla, bla, bla…. Det gick inte att resonera med gubben. Och det var inte ens hans husvagns som drabbats…

Jaja, sånt här skall ju inte hända. Orsaken var att killen som tagit ned kiten inte väntade på att piloten hämtat brädan för att lägga på innan han gick därifrån. Därför låg kiten obevakad ett ögonblick när piloten var på väg med brädan i högsta hugg….

Kontenta: Du som delaunchar kiten – håll ner den tills piloten kan lägga nåt (bräda, väska, flickvän, sten, sand) på kiten. SEN kan ni gå därifrån… tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 08:12

jag fattar inte häller hur jävla korkade vissa nybörjare är, gött o gå ut när det är mörkaste molnen på G in, fan skottpeng på dom DÖÖÖ.

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 09:00

Skönaste argumentet fick jag höra:

Jag sa, ska du verkligen gå ut nu när det är kolsvarta moln på G? Svar: Man är ju nybörjare, men måste få lite åktid på vattnet för tusan.

Annan kul mening i habo:

“Faan vad bra med betongpelarna. Kör mellan dom så tvingas jag lära mig att kryssa”

Ska göra en bok med citat.

Nu blir jag nog hatad av många för detta men kunde inte låta bli.

• hengo

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 10:06

HAHAHA den va bra melker! ;D

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted i Habo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.