Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wap till steffo (OT varning)

• Wap till steffo (OT varning)

Publicerad av mrmille på 15 maj, 2005 vid 19:01

Tänkte kolla om det finns intresse för wapstöd till steffo, det är ju inga större probs att fixa det.

Någon som vill kunna komma åt forumet från mobilen?

mrmille svarade 19 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gogga

Medlem
    15 maj, 2005 vid 19:14

nog för att jag är steffo beroende men man kan ju hålla sig till den ”normala” kvoten

• ozzcarr

Medlem
    16 maj, 2005 vid 09:43

WAP? E det inte lite passé?

Fin tanke men de nya (2 år gamla) mobilerna klarar internet surf utan wap. min gör iaf det grin.gif

• snygging

Medlem
    17 maj, 2005 vid 06:47

Då tror jag att vind prognoser per mobil, typ där man hämtar info från windguru o dmi hadde varit guld. jag gjorde ett test men den funkar inte på alla telefoner då bilderna blev för stora , men det skulle nog inte vara några problem att göra en java servlet som minskar storleken på bilderna.
    har använt den i danmark och vad skulle man inte ge för att se windguru prognoser på mobilen när man är på semester!

http://qp.gbg.iqsolutions.se/vind.nsf

• joje

Medlem
    17 maj, 2005 vid 07:00

Windguru fungerar aldeles utmärkt från en WAP-telefon – inga bilder bara text. Tror instuktioner för hur du kommer åt ”ditt” konto från WAP finns på Windgurus sida. Jag använder den hela tiden.

/Johan

• joje

Medlem
    17 maj, 2005 vid 07:24
  • mrmille

Medlem
    17 maj, 2005 vid 14:23

Svar till:

Windguru fungerar aldeles utmärkt från en WAP-telefon – inga bilder bara text. Tror instuktioner för hur du kommer åt ”ditt” konto från WAP finns på Windgurus sida. Jag använder den hela tiden.

/Johan

[/ QUOTE ]

ja, knappa bara in wap.windguru.cz på nallen smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wap till steffo (OT varning)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.