-
wap väder- sidor?
Tja!
Är det någon som använder sig av telefonen för att kunna kolla vädret ibland? Isåfall undrar jag vilka sidor ni kollar på.. alla tips välkomna!
Ps. Även om du sitter å trycker på nån annan grym site.
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › wap väder- sidor?
Tja!
Är det någon som använder sig av telefonen för att kunna kolla vädret ibland? Isåfall undrar jag vilka sidor ni kollar på.. alla tips välkomna!
Ps. Även om du sitter å trycker på nån annan grym site.
Hej herr Anonym. Testa först att registrera dig här på Konfen och sök sedan på “wap” så kommer du garanterat få många träffar.
Ett tips är wap.google.com, där kan du skriva in valfri url, tex
http://www.svt.se/texttv/415.html
Jag kollar ofta på wap.vader.se
Har bra sjöväder område för område.
Windguru.cz har wap-sidor. Du registrerar användarnamn och sätter ihop en uppsättning spots hörande till detta på vanliga siten. Sen går du in på help/faq och scrollar ner en bit. Där står wapadressen till din spotuppsättning. Bara att lägga in på mobilen.
En bra sida för den som kommer åt webben med mobil är Foreca båtvädret http://batvadret.foreca.se/pda.html Den motsvarar “vanliga” Foreca men är anpassad till mobilens/handdatorns mindre skärm. Dock har den precis som “vanliga” Foreca nyligen “stängt för denna säsong”; öppnar igen till våren.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › wap väder- sidor?
You must be logged in to create new discussions.