Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Waroo 12 m2
-
Waroo 12 m2
Publicerad av asger_g på 2 mars, 2006 vid 14:02Så fik jeg testet den BEST 2006 Waroo 12 m2 igår. Jeg er ikke i tvivl om at denne kite bliver en ”best seller” denne sæson. Den er hurtig og utrolig stabil.
På oceanextremesport har en testet Sonic, Shockwave og Waroo’en imod hinanden.
http://www.oceanextremesports.com/phpBB/viewtopic.php?t=141Her er nogle billeder af Waroo 12 m2 og Waroo baren:
[
Asger G
walle svarade 19 år sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Är handledsleashen tillbaka eller???? Annars ser den riktigt nice ut, varjefall det jag sett av den hittills.
-
ser ut som en go bom. men vad e allt mecket du håller upp på mittlinorna?
å handleash är tufft! kan man göra en deadman-kiteloop.
-
SkånePaul wrote:Är handledsleashen tillbaka eller???? Annars ser den riktigt nice ut, varjefall det jag sett av den hittills.
Til SkånePaul:
Leashen er ikke nødvendig, fordi du har 100 % depower. Når jeg har været ude med Waroo’en har jeg taget leashen af og brugt min Hp leash direkte i chickenloop’en.
Leashen er har bare for en sikkerhedskyld med når du køber Waroo’en. Reelt ingen grund til at bruge den.
TIl Pjoter:
Det er en lækker ”swivel” som sidder lige over ”depower-linen”, så dine forliner ikke bliver snoet ved rotationer. Det er også her du kan lave ”depower-linen” kortere. Man skal dog lige huske at man mindsker de 100 % ”depower” des kortere man laver ”depower-linen”.
Asger G
-
Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…
,
-
bohm wrote:Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…
,Billederne er taget for 4 dage siden. Vi havde lidt snö igår, men det er allerede smeltet igen her.
Asger G
-
Asger_G wrote:bohm wrote:Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…
,Billederne er taget for 4 dage siden. Vi havde lidt snö igår, men det er allerede smeltet igen her.
Asger G
Gillar du 12an ska du testa 9an den e riktigt bra jag kan kora nastan samma vind med 9an som med 12an for 9an e mycket snabbare
-
Roland wrote:Asger_G wrote:bohm wrote:Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…
Asger G
Gillar du 12an ska du testa 9an den e riktigt bra jag kan kora nastan samma vind med 9an som med 12an for 9an e mycket snabbare
Jeg glæder mig også til at få testet Waroo 9 m2 på vandet. Waroo 12 m2 hurtig og lækker at surfe med. Jeg synes dog ikke at den har så mycket mere bundtræk som en almindelig 12 m2 C-kite. Hvad synes du Roland?
Asger G
-
Ska bli kul att se hur mina ONE kites från OceanRodeo funkar…
kollar man på forumen runt om så e det ju just Waroo och One som en del håller som favoriter, ganska lika varandra…One kitesen har ju inte kommit ut riktigt ännu så det e ju inte så många som kört dom…
Men waroo’n har ju fått positiva resensioner
Logga in för att svara.