Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Wassup med habo/bjärred?
-
Wassup med habo/bjärred?
Publicerad av el_duderino på 17 augusti, 2005 vid 16:24va nere vid bjärreds låååååånga brygga precis och det hade lätt varit planing nu alltså!
Är det bris eller WASSUP??????
man hade fått ta sig en bit ut men dock… i habo va d närmre till vinden!Synd det inte finns en vindmätare ute på den bryggan, hade varit grymt eftersom det verkar blåsa i habo när det inte blåser någon annanstans!!!
tont svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
äntligen så förstår ni näsetlocals att habo är fett grymare!
-
Väderstation är på gång på kallbahuset, kommer bli finfint
-
Svar till:
äntligen så förstår ni näsetlocals att habo är fett grymare!
[/ QUOTE ]
Tssss!! Höllviken är och förblir Magnus hjärta. Blåste dessutom här nere idag också.
-
Habo är och förblir fett mycket ogrymmare än näset!
Funkar höllviken kör jag hellre 4 mil för att surfa där!
så det så……
-
Var är kallbadhuset förresten?? är det ute på den långa bryggan? för isåfall hade det varit övergrymt ju!
-
kallbadhuset ligger, mycket riktigt, längst ut på den långa, långa bryggan.
-
mohahahahahaha, fan va fett!
senast jag surfa habo så kolla jag drogden efteråt å där hade det typ blåst 1 m/s i andra riktningen så det behövs verkligen!
när kommer den va färdigställd?
-
i och med att det är min far som är ansvarig för färdigställandet så kan det ta i princip hur lång tid som hellst, förhoppningsvis snart…
-
då kan vi väl i alla fall lita på att det är den senaste och dyraste utrustningen som införskaffas?
-
Ni har föståss hittat att man kan koppla sin väderstation till DMI. Där kallas det Borgervejr-målinger.
Vi är många som önskar en väderstation ute på långa bryggan!!!!! -
Försök du ge den mannen en rövspark och du vaknar upp i små små tärningar, han är kirurg med licens to kill och kan sin skalpell.
Logga in för att svara.