-
wave classic
Kommer det några kända surfare till WC? Hörde något om Goya, Seeger och Stone, men är det bara rykten eller är det verkligen så?
/RobinRobin
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › wave classic
Kommer det några kända surfare till WC? Hörde något om Goya, Seeger och Stone, men är det bara rykten eller är det verkligen så?
/Robin
Robin
Jag pratade med en viss surfshopsägare förra helgen och då verkade det som Seeger kommer. Stone och Goya kommer inte eftersom de inte hade något att göra efteråt. Att få hit dylika namn hänger ju mycket på att passa in sig i tiden mellan evenemang superstjärnorna ändå tänkt besöka.
Att Robby Seeger kommer är ju dock roligt. Synd bara att min mormor fyller 90 år samma helg. Mitt val står alltså mellan följande:
1. Få mormor att inse att hon bör komma till Varberg för att se på när en mauiboende tysk muskelvindsurfare väntar på vind (eller t.o.m seglar).
2. Bege sig till Örebro och hoppas att födelsedagskalaset blir skoj och att DHR går av på lördagen då inget kalas är planerat.
3. Vara med och köra i Varberg på lördag och sedan dra till Örat.
Alternativ 1 ger just nu 117 gånger pengarna.
Ola H.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › wave classic
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.