Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Wave classic igår på Viasat
-
Wave classic igår på Viasat
Publicerad av anonym-anvandare på 9 januari, 2002 vid 15:52Knappt en halv timme Wave Classic 2001 på Sport kanalen, äntligen , härligt att se.Bra PR för windsurfing.
Hoppas det kommer i repris.
Hendrikanonym-anvandare svarade 23 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Var det verkligen så bra? Ärligt talat, ingen vind och relativt mediokert startfält gjorde tävlingen ganska ointressant och ospektakulär. Jag förstår inte riktigt Marcus Boman som verkligen lyste av entusiasm och öste beröm över både tävlingen och förhållandena.
-Men visst, man får vara glad att man får se nåt överhuvudtaget… -
Mediokert startfält??? Vilka trodde du att du skulle få se?
Greg Allaway, Lars Pedersen, Michael Viscowich vad kan man mer begära! -
jag garva i allafall gott när jag hörde hans prognos över dag två, 10-15 meter, riktigt mycket vind… förbaskad otur, det såg verkligen ut att vara god stämmning, fick en rejäl dos av vinterångest…
-
Ja d va lite skojj!!..
-I morron bli d mycket vind!!
Dag 2: 0 M/S haha -
Ja ibland undrar jag hur det står till i skallen på vissa här på konfen. Om du tycker det var ett dåligt startfält.
Ja jisses. Det var ett av dom bästa startfält som samtidigt har tävlat i detta land.
Och visst är det bra att Boman är positiv när TV är där.
Tänk om han stått och sagt. Att allt är kass.
Då hade det tagit tio år tills dom dykt upp igen.
När man hör din kommentar över startfältet fattar man att
det inte finns mycket i skallen på dig.
Surfare/ej någon musmagnet. -
Förstår vad du menar. vissa personer måste ha totalt hjärnsläpp. Det är fan nästan så man skäms över att vara vindsurfare när man ser deras inlägg.
Hallå vad är deras hjärna uppbyggd av. poxy eller ??? -
Finns det någon möjlighet att man kan få kopiera det..om man betalar bra?
-
Javisst… Jag kan kanske skicka en kopia om du betalar bra, porto och videoband iallafall. Så hör av dig om du missar repriserna.
-
Tack Börje för den informationen , nu ska det bandas.
Såg du programmet innan * Best of Super Skiffs * ?
Rätt häftigt med 3 personer och .. bra fart.
Hendrik.
Logga in för att svara.