Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wave Kitesurf Camp Morocco May 2011!??
-
Wave Kitesurf Camp Morocco May 2011!??
above_the_law svarade 13 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 20 Svar
-
Lance;649787 wrote:Frun o polare har sagt ja, nu är är det upp till mig typ. Måste kolla ekonomin, lämna just bilen på en 8000 kr reparation. 🙁
Lovande m a o men det där med bilar är ju ett kapitel för sig… Jag lämnade in min igår också för byte av den hylsa som driver generator- & servopumpsremmarna + byte av en fjäder… Får väl se vad det går lös på:crazy:
Hoppas du fixar det i alla fall för jag är övertygad om att det blir en riktigt skön resa!
Nu är vi i alla fall 10 som är “mycket intresserade”…
OBS! Stället är faktiskt riktigt familjevänligt också och fina klippor precis utanför dörren, samt sandstranden “Panoramas” ca 5 min gångväg mm.
/Nicco -
above_the_law;649820 wrote:OBS! Stället är faktiskt riktigt familjevänligt också och fina klippor precis utanför dörren
Snacka om paradox 😀
-
Yann;649858 wrote:Snacka om paradox 😀
Ha ha, ja vi har ju alla våra prioriteringar… Caroline gillar inte att få sand innanför bikinilinjen:wink:, men Filip älskar sandstränder som Panoramas, med vågor i “lagom” size… Själv, går jag nog bort till Ancor/Anka/”Wanker Point” eller Killer Point, alt kör strapless kitesufing på stranden mellan Boilers och Killer Point:-).
-
God morgon, i natt har jag våndats fram och tillbaka…… Nej då men jag var ute på stan i går kväll (spenderade inga surfpengar) och fick då ett sms. Det var från verkstan där bilen står sedan i torsdags. Dom sa att bilen var klar….. Det skulle ta 10 dgr då delen skulle till Tyskland och tillbaka för att spara pengar.
Sedan gick kvällen till att fundera på om detta är positivt eller negativt, ekonomiskt, att den är klar 9 dgr tidigare…..Oavsett så är det största problemet nu då tiden för resan. 3 bröllop i maj ställer till det för min polare men jag tror inte juni blir bättre så jag skall kolla en gång till med han men annars är det risk att det “bara” är jag.
Vi tänker i alla fall en vecka men Juni kan vara aktuellt för oss med beroende på när ni andra tänker att det blir bäst för er. Har ni funderat på datum ngt? Norwegian flyger ju bara lördagarna så det är därför maj strular till sig lite. Kunde man hitta billigt flyg som tar oss dit och hem ex ons-ons eller liknande så hade allt varit klart för vår del men han skall på bröllop lördag 14 och 28 och skillnaden på flygpriser är ju enorm…KASS!
-
Nu är det bokat!!!
Campet går av stapeln 28 maj t o m 4 juni 2011.OBS! Flygtransport bokas av respektive gäst själv.
Vi är nu ett gäng som bokat flyg med Norwegian dessa datum. Jag själv flyger från Stockholm ARN, men det går även direktflyg som har platser kvar från Köpenhamn samma datum. Verkar finnas ganska gott om platser, men boka nu om du vill vara säker på att kunna följa med!Kan någon/några komma dit en dag tidigare eller senare etc så går det naturligtvis också bra:-).
Läs mer här:
http://www.kiteclub.se/Nicco
Logga in för att svara.