Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WAVECLASSIC i helgen

• WAVECLASSIC i helgen

Publicerad av s på 30 augusti, 2005 vid 16:52

Yo!

Det är Waveclassic i helgen!

Spana in http://www.apelviken.nu/vvk.index.html för info!

Det blir festligheter, filmvisning, femkamp, grillning…. OCH!!! TÄVLINGAR!!!

Freestyle och våg!

SM i våg är prio ett men om det blåser freestyle så kör vi en sådan tävling!

/Staffan

c_c svarade 19 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • culing

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 16:57

Hoppas vi får lite mera vind än vad prognoserna säger just nu. Fint väder verkar det ju bli iallafall.

• niklas_s

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:06

de kommer bli så gryymt

• s

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:46

Svar till:

de kommer bli så gryymt

[/ QUOTE ]

Klart det blir – Ian den förskräcklige skall ju vara speaker!!!! laugh.gif

• ian

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:57

läään mannen, galet festande som vanligt hoppas jag. men känner lite väl mycket press nu när det stod att jag var rolig o så… jaja, fick bevisat för kompisarna att det i alla fall finns nån som tycker det nu.

• herodude

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 22:02

om de blir nå vind så aer jag där.:P men ser inte så lovande ut?

• ian

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 07:37

meen oofta man komemr dit för surfingens skull? surfa kan du ju göra vilken dag som helst, men waveclassicfest är bara en gång vartannat år liksom.

• herodude

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 07:42

haha men jag skulle nog inte surfat även om det blåser, men de blir maassa bök, tåg till vbg o.s.v. men vi får väll se. 😛

• niklas_s

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 07:46

”meen oofta man komemr dit för surfingens skull? surfa kan du ju göra vilken dag som helst, men waveclassicfest är bara en gång vartannat år liksom.”

wöörd cool.gif

• adde

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 08:14

I’ll bring pågens gifflar and peoplebeer!

• ubbe

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 10:06

Vart på sydost i Varberg i morgon då?
    Getterön eller Björkäng?
    Honken

• ola_p

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 10:15

Med addes gifflar å ian som speaker så kan det ju bara inte gå fel, jag kommer!

• c_c

Medlem
    1 september, 2005 vid 07:42

Svar till:

läään mannen, galet festande som vanligt hoppas jag. men känner lite väl mycket press nu när det stod att jag var rolig o så… jaja, fick bevisat för kompisarna att det i alla fall finns nån som tycker det nu.

[/ QUOTE ]
    Men du ÄR ju rolig Ian! Det är inget vi tror, vi bara vet! En oslipad diamant i komiker-djungeln helt enkelt! smile.gif

Skulle önska att ”Gbg-Ian” gör en djuplodande intervju med ”Skåne-Ian” mellan tävlingarna…kan det vara möjligt att ordna?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WAVECLASSIC i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.