Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › WAVECLASSIC i helgen
-
WAVECLASSIC i helgen
Publicerad av s på 30 augusti, 2005 vid 16:52Yo!
Det är Waveclassic i helgen!
Spana in http://www.apelviken.nu/vvk.index.html för info!
Det blir festligheter, filmvisning, femkamp, grillning…. OCH!!! TÄVLINGAR!!!
Freestyle och våg!
SM i våg är prio ett men om det blåser freestyle så kör vi en sådan tävling!
/Staffan
c_c svarade 19 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Hoppas vi får lite mera vind än vad prognoserna säger just nu. Fint väder verkar det ju bli iallafall.
-
Svar till:
de kommer bli så gryymt
[/ QUOTE ]
Klart det blir – Ian den förskräcklige skall ju vara speaker!!!!
-
läään mannen, galet festande som vanligt hoppas jag. men känner lite väl mycket press nu när det stod att jag var rolig o så… jaja, fick bevisat för kompisarna att det i alla fall finns nån som tycker det nu.
-
om de blir nå vind så aer jag där.:P men ser inte så lovande ut?
-
meen oofta man komemr dit för surfingens skull? surfa kan du ju göra vilken dag som helst, men waveclassicfest är bara en gång vartannat år liksom.
-
haha men jag skulle nog inte surfat även om det blåser, men de blir maassa bök, tåg till vbg o.s.v. men vi får väll se. 😛
-
”meen oofta man komemr dit för surfingens skull? surfa kan du ju göra vilken dag som helst, men waveclassicfest är bara en gång vartannat år liksom.”
wöörd
-
Vart på sydost i Varberg i morgon då?
Getterön eller Björkäng?
Honken -
Med addes gifflar å ian som speaker så kan det ju bara inte gå fel, jag kommer!
-
Svar till:
läään mannen, galet festande som vanligt hoppas jag. men känner lite väl mycket press nu när det stod att jag var rolig o så… jaja, fick bevisat för kompisarna att det i alla fall finns nån som tycker det nu.
[/ QUOTE ]
Men du ÄR ju rolig Ian! Det är inget vi tror, vi bara vet! En oslipad diamant i komiker-djungeln helt enkelt!Skulle önska att ”Gbg-Ian” gör en djuplodande intervju med ”Skåne-Ian” mellan tävlingarna…kan det vara möjligt att ordna?
Logga in för att svara.