Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing waves and photoshoot tomorrow…

• jonaish

Medlem
    21 juli, 2008 vid 19:58

men du ä ju så körd ibland patrik.. de ä lixom inte någon jätte ny å secret spot de där!

bilder å annan info har ju vart uppe här å på andra sidor under några år nu…

• mackan

Medlem
    21 juli, 2008 vid 20:18

ääähh..

• patrikol

Medlem
    21 juli, 2008 vid 20:19

@jonaish 484307 wrote:

men du ä ju så körd ibland patrik.. de ä lixom inte någon jätte ny å secret spot de där!

bilder å annan info har ju vart uppe här å på andra sidor under några år nu…

För mig finns inga sercretspots!

Your barking up the wrong tree Mate!

Bli nu inte sur Jonaish! 😉

var tvungen att hugga tillbaks på dit lilla påhopp!

• skotten

Medlem
    21 juli, 2008 vid 23:28

hahaha, jealousy strikes again… buy a kite from skotten and be invited to the best sessions…

• eddie

Medlem
    22 juli, 2008 vid 06:24

*snark*
    Snygga bilder och löjlig tråd.

Min pappa är i alla fall starkare än din pappa

• melker

Medlem
    22 juli, 2008 vid 07:27

Secret Lödde!!!

• sourra

Medlem
    22 juli, 2008 vid 09:51

@Eddie 484364 wrote:

Min pappa är i alla fall starkare än din pappa

Min mamma är en pappa!

• _sofia_

Medlem
    22 juli, 2008 vid 12:47

I like that, får bli besøk i søder øver nær man har vart i portugal och ær hemma i sverige igen!

• debkausf

Medlem
    22 juli, 2008 vid 13:26

@gh0st 484267 wrote:

några blev det.

board offen var kräm, satt den? Har dock svårt att hitta några vågor på bilderna! Bara skråbbeswells!:cool2:

• gh0st

Medlem
    22 juli, 2008 vid 13:43

@debkåusf 484444 wrote:

board offen var kräm, satt den? Har dock svårt att hitta några vågor på bilderna! Bara skråbbeswells!:cool2:

Jepp, den satt. Han satte ännu fler riktigt fina board-offs som inte fastnade på bild.

• jonaish

Medlem
    22 juli, 2008 vid 16:21
    skotten;484349 wrote:
    hahaha, jealousy strikes again… buy a kite from skotten and be invited to the best sessions…

Okej!….. telephone call me Tony and I’ll buy something from you! I’am serious!

• eddie

Medlem
    22 juli, 2008 vid 18:09

@jonaish 484468 wrote:

I’am serious![/SIZE][/B]

… inte bara det.
    Du är sjukt brun om näsan!

• rimsson

Medlem
    22 juli, 2008 vid 18:15
    Rex_Milvus;484033 wrote:
    Look who’s talking! Jag tycker terroristen är den som upprepat åker innanför bojarna helt utan anledning, och dessutom ska styla där med hopp. Och inte utan att smälla kiten i backen heller.

Haha nu har jag suttit o stirrat på din avatar i över 4 minuter, det händer inte mycket men det e coolt!

• jonaish

Medlem
    22 juli, 2008 vid 18:37
    Eddie;484489 wrote:
    … inte bara det.
    Du är sjukt brun om näsan!

väx till dig grabben!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing waves and photoshoot tomorrow…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.