Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wavezone – småfilmer

• eriksson

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 08:22

Nice work!

• hifly

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 09:30

håller med laugh.gif

• s238

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 09:37

Kan någon kanske ta och berätta vad jag behöver ladda ner för att kunna se filmerna? Har windows media player…eller vad det kallas men kan endast höra ljudet. Det jag ser är något slags hypnosbilder eller vad man ska säga.

• endy

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 09:40

De är kodade i Xvid, finns länk från film sidan där man kommer till xvid’s sida, sen ladda ner codecen och installera.

Tack boys!

• basse

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 10:17

hur installerar man den då?
    jag laddade ner .zip filen från XviD sidan(högst upp till höger) och sedan då? Ser ingen install fil eller exe alls??

• nordgren

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 10:20

Nice! Och bra uppladdningstid på sidan också 1,19MB/s inte ofta det händer på hemsidor. laugh.gif

• skywalker

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 10:27

Basse: Ladda ner denna, det funkar. Bara att installera och sen kolla smile.gif

http://www.divx-digest.com/software/xvid.html

Förresten, bra filmer Andy wink.gif Man blir inte så lite sugen på att åka iheller…..det är det bästa med dem tongue.gif

• basse

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 10:34

tackar tackar

• endy

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 11:04

Tack för det wink.gif

Jag uppdaterar länken, nu går den till Divx digest

• naish

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 12:41

bra film!!! Men för det första sjukt snygg hemsida! grin.gif
    ¤¤¤HaNg LoOsE

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA