Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wax On Tour!!

• chrille

Medlem
    23 april, 2010 vid 20:49

Anmäld! Ska bli kul 🙂

• above_the_law

Medlem
    24 april, 2010 vid 00:15

Skit!
    Var helt inne på att åka med, men var redan innan datum kom ut uppbokad att hålla i en nära polares svensexa den helgen.

Vet väl egentligen inte om jag är så sugen på själva tävlingsmomentet men hela arret måste ju supportas. Har ju nästan lovat mig själv att aldrig tävla i varken kite eller surf…bara njuta
    Har nu skrivit in datumen till aug och sep i familjekalendern i alla fall och räknar med att kunna komma med då istället:-).

Go session idag i Apel mellan 11.30-14.30 by the way (säkert ännu bättre till kvällen)! Sol, ok vinkel med lite side-on och nästan tomt. Goa små kickers att träna mindre airs och landa i vågen var det oxå, så nu har man en bräda att laga igen…men det får det ju vara värt:-)

Surfer love
    /Nicco

• haze

Medlem
    25 april, 2010 vid 09:10

Tävlingen är inte viktigaste Nicco 😉

Anmälda så här långt från Sverige är då om jag har rätt info:

Yann
    Arild
    Chrille D
    Hasse

Eventuellt har jag ett hus då i Klitmøller men det får jag reda på denna veckan annars så kan jag styra upp boende då jag kommer vara på plats från den 5 maj senast.

Maila mig på info@hasselindborg.com hur många ni blir och så där så löser vi nåt 😉

• sourra

Medlem
    26 april, 2010 vid 19:45

Då börjar vadslagningen då om vilken svenne som placerar sig högst

• haze

Medlem
    26 april, 2010 vid 20:06

Arild står i 1 gånger pengarna som totalsegrare enligt mig. Jag är sämste svensk 😉

Barto är i och för sig ganska grym strapless så kanske står mellan Arild och Barto…

• sourra

Medlem
    26 april, 2010 vid 20:19

Åja, jag tycker nog Sverige har mer än en duktig åkare i lineupen.

• haze

Medlem
    26 april, 2010 vid 20:23

Jo de har vi. Men ja tycker nog att Arild är den bästa efter det man har sett i alla fall. Jag är i alla fall klart den sämsta 😉

Men det kommer bli riktigt fint danskt “hygge” där!!

• yann

Medlem
    26 april, 2010 vid 21:49

Som Arild sa själv häromdagen så beror det helt på vad domarna vill se. Dansken kör mycket urkrokat och det gör inte vi så mycket här. För slappa vågor och för byig vind gör det svårt att få rätt trim tycker jag. Det blir nog mest en rolig grej och vi ska nog vara glada om vi får vind över huvudtaget.

• haze

Medlem
    27 april, 2010 vid 06:27
    Yann;608628 wrote:
    Som Arild sa själv häromdagen så beror det helt på vad domarna vill se. Dansken kör mycket urkrokat och det gör inte vi så mycket här. För slappa vågor och för byig vind gör det svårt att få rätt trim tycker jag. Det blir nog mest en rolig grej och vi ska nog vara glada om vi får vind över huvudtaget.

Det är så sant. Men om vi får vind så har vi annat att göra. Typ vågsurfa, sup:a eller nåt 😉

• haze

Medlem
    13 maj, 2010 vid 12:23

Sista chansen till anmälan är imorgon.

Här är deltagar listan så far:

Boris Klarsgaard
    Christian Helledie
    Christian Dittrich Sverige
    Carsten Ishøy
    Jonas Dalhoff
    martin møller
    Barto
    Malling
    Yann Hervy Sverige
    Arild Kristiansen Sverige
    Hasse Lindborg Sverige
    Thomas Alsbirk
    Jan A
    Annette Qvistgaard
    jacob appel

Skapligt många till ett sånt evenemang!

• haze

Medlem
    17 maj, 2010 vid 16:10

Anmälda då inför helgen:

Boris Klarsgaard
    Christian Helledie
    Christian Dittrich Sverige
    Carsten Ishøy
    Jonas Dalhoff
    martin møller
    Barto
    Malling
    Yann Hervy Sverige
    Arild kristiansen Sverige
    Hasse lindborg Sverige
    Thomas Alsbirk
    Jan A
    Annette Qvistgaard
    jacob appel
    Alex Nielsen
    Sten Carstens

Morten Lander Med som dommer pga skade

Tack till våra sponsorer

GO PRO
    Nordic surfermag
    edge board shop & Sex Wax
    dark blue Board shop
    Surfhouse
    Bestkitebording.dk
    Nautic Amager
    red bull
    thisted bryghus
    http://www.Kitesurferen.dk

Vi kör lite grill hos mig på fredag om det är fint väder. Ser ut som det skall komma in vind och vågor i alla fall om man kollar prognoserna nu så vi hoppas på det bästa. Har varit utan surf två dagar sedan jag kom hit och då hade man kunnat surfat med en STOR kite om man ville. (men vem vill köra utan vågor?)

Syns på fredag gubbar!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wax On Tour!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.