Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Way Out West biljett säljes
-
Way Out West biljett säljes
Publicerad av che_riff på 11 augusti, 2009 vid 17:15Någon som skall köpa en Way Out West biljett? Köp den av mig så är ni snälla. Har en extra över :(. Ordinariepris gäller.
regfellow svarade 13 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
No offence, men detta borde då klassas som OT bigtime:confused2:
-
BennyTC;565669 wrote:No offence, men detta borde då klassas som OT bigtime:confused2:
So? Ditt iaktagande är OT 🙂 då detta enligt rubriken ej är kite relaterat. Jag är bara lite desperat att få sålt en biljett :).
-
Om det inte blåser till helgen så kan jag kanske tänka mig köpa den
-
Che_Riff;565656 wrote:Någon som skall köpa en Way Out West biljett? Köp den av mig så är ni snälla. Har en extra över :(. Ordinariepris gäller.
Va fan, ska du inte gå eller hur många fick du? :grin:.
Synd att man jobbar… -
Äh Johan, det kan väl vara värt att hålla på den så att det blir en pers mindre att trängas med där inne?!
Det har du väl råd med som kör cheva;-)?!
Vad är ordinarie pris by the way?Pöss!
Hörde ni haft det finemang på Gute-ön i alla fall:-) -
above_the_law;565764 wrote:Äh Johan, det kan väl vara värt att hålla på den så att det blir en pers mindre att trängas med där inne?!
Det har du väl råd med som kör cheva;-)?!
Vad är ordinarie pris by the way?Pöss!
Hörde ni haft det finemang på Gute-ön i alla fall:-)Fick tyvärr köpt en biljett för mycket. Lämna gärna ett seriöst bud :). Som V8-surfbilsåkare är min gasfot lätt som en tolvårig skolflicka som inte når ner till pedalerna p.g.a. dagens bensinpris. Gutelandet var rätt tippat i sommar men jag hoppas västkusten nu fortsätter leverera.
Logga in för att svara.