Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Webbkamran i Apelviken STULEN!!!!
-
Webbkamran i Apelviken STULEN!!!!
anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 16 Medlemmar · 23 Svar
-
Fyfan va surt, den e ju dunderviktig för alla oss som åker långt…
Sätt upp en insamlingsbössa så lovar jag att lägga i en slant nästa gång jag passerar apel, (måndag?). -
Okej det var ett rätt lamt skämt lite väl billigt. Kom bara att tänka på en hassan imitation av Mikael Persbrant.
-
kanske är det banditerna från den muslimska surfklubben, det skulle inte förvåna mig, allt skit som dem ställer till med, kolla efterlyst på tv 3 .
-
Fyfan vad arg man blir på sånt! Jag fattar inte att de finns så mycket nötter som håller på med sånt här skit. Man blir bara less på det. Ska hålla uppsikt!
Kameran är ju guldis att kolla på. Fan vad surt! -
det var en dominaksnk kilel som fick sina prylar stulna samma dag som stone!
-
Det finns försäkring, hoppas den täcker allt. Annars så kostar kameran med väderhus ungefär som en ny bräda, drygt 10 friska lappar.
Någon som är elektriker som vet hur man kopplar högspänningsström i höljet? Jag menar på den nya. Lite förebyggande stöldåtgärder…
En sak till.
Väderstation och dator står still också som ni säkert märkt. Det beror på strömavbrottet som stölden orsakade. Då brännde säkringar och annan skit. De var tydligen inte i bästa skick efter fem år i fuktigt utrymme så vi måste byta ut delar av vår elcentral./Staffan
-
Svar till:
kanske är det banditerna från den muslimska surfklubben, det skulle inte förvåna mig, allt skit som dem ställer till med, kolla efterlyst på tv 3 .
[/ QUOTE ]
Trist inställning och lika taskigt som att sno andras prylar. Din typ vill vi inte ha på denna chat eller i våra surfvikar!!!
Logga in för att svara.