Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WEBCAMS med olika förutsättningar ;)

• canoya

Member
    14 januari, 2003 at 09:52

Man misstänker att vindmätaren inte funkar som den ska (0,0 m/s är väl inte troligt idag?)

• anonym-anvandare

Member
    14 januari, 2003 at 11:09

Canoya, var seglar du i Jönköping och vilken “gren”?
    mvh/
    Wille

• canoya

Member
    14 januari, 2003 at 12:55

Landsjön om det är vind från sydost till väst, annars Vättern. Jag seglar freeride men är avundsjuk när jag ser formula plana iväg utan att det är krusningar på vattnet! Annars vill jag helst kunna använda den lilla brädan men det går ju inte så ofta här.
    /Håkan

• anonym-anvandare

Member
    14 januari, 2003 at 13:00

Kul att höra att du seglar Vättern ibland. Jag skall börja segla där så fort det blir lite varmare! Jag har lite frågor, så om jag skulle kunna få din e-mail så vore jag tacksam. Jag har glanzwilhelm@hotmail.com
    mvh.
    Wille

• canoya

Member
    14 januari, 2003 at 13:15

Wille!
    Du har mail.
    /Håkan

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WEBCAMS med olika förutsättningar ;)

You must be logged in to create new discussions.