Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › webkamera i Stenungsund!
-
webkamera i Stenungsund!
Publicerad av go_catch_a_wave på 19 februari, 2003 vid 22:40http://www.stss.nu/weather
check it outgo_catch_a_wave svarade 22 år sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Finns det nån som är beredd att köra i stenungsund så fort det blir ett par plusgrader i luften.
/Mattias -
var är det bäst att surfa i stenungsund? vilka riktningar funkar bäst?
jag kör nog hemma i ljungskile tills det blir över 10 grader i lut och vatten.. -
Åkte över till Orust i somras (juli) och såg ett gäng suraf fram och tillbaka i sydvind drygt 10 m/s. det var en som MÅSTE ha seglat slalomprylar. Det gick brutalt snabbt hela tiden…vem kan det ha varit. Jag satt och åt på McDonalds på fastladet och grät när jag såg den vackra synen!!! DET GICK SNABBT!!!!!!!
-
Du tänker nog på Tollenäs strax innan Stenungsund, populärt ställe från syd till sydväst, mestadels plattvatten. Personligen fördrar jag Getskär vid syd till sydväst.
/Mattias -
Jag är helt klart på… harinte testat i så kallt vatten…vill lära mig var gränsen är…jag e PÅ!!
-
Zehlertz? Var brukar du köra? Vem är du?
/Mattias -
Jag kör lite överallt.
Mestadels när jag är i Gbg så kör jag i Björlanda. Sena höstkvällar när det blir mörkt tidigt sticker jag till insjön Aspen (fungerar i rak västlig).Annars är jag mkt i Rågelund (Mellan Kba o varberg)
Vem jag är: En kille på 23 år, har surfat i flera år men inte så seriöst. Först förra sommaren beslutade jag mig för att verkligen satsa på det, så nu jävlar nu skall jag bli bra!
Åker ner till GC i april en vecka…skall bli riktigt skönt.
Seglar oftast ensam *lite trist*…men kommande säsong skall det bli surf så mkt det bara går.
Sätter inga snygga trick…än!
-
kameran sitter under första bron vid Stenungsbaden, i riktning mot Tollenäs. funkar på syd.
LOCALS ONLY!
Logga in för att svara.