Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Webkameran i Apelviken!
-
Webkameran i Apelviken!
Publicerad av voodoo på 6 maj, 2003 vid 11:21eller websidan överhuvudtaget…har den dött eller vad händer?
INGA nya foton eller intressanta uppdateringar under hela förra säsongen, kanske webansvarig är på LÅÅÅÅNGsemestervoodoo svarade 21 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Tjena !
Följande info är saxat från hemsidan:”Som ni sett så ligger väderstationen fortfarande nere. Det beror på att vi varit tvugna att köpa ny vindgivare, vi har också flyttat vår dator och i och med detta så blev vi tvugna att flytta vår ISDN-anslutning vilket vi inte kunde göra själva.
Ny webbansvarig har också utsetts, Gustaf har tillträtt men några förändringar har inte skett än. Det kommer dock stora förändringar på hemsidan under våren vilket kommer ge er medlemmar större möjligheter att påverka innehållet. ”Så det är väl bara att avakta.
http://www.apelviken.nu/vvk.index.html
/
Surfsugen -
2003-04-04
Vi flyttar datorn, temperaturgivare, väderstation, ISDN-anslutning etc. Vi byter även vindgivaren som slitits ut. Detta arbete tar en stund eftersom det är många kablar att flytta, och för vissa kablar måste vi ha proffs till hjälp, men vi hoppas vi är tillbaka under vecka 15. -
Perfekt. Vart flyttar ni mätaren? Den står inte riktigt bra nu, ju…
-
Nu har dom uppdaterat kameran och den funkar men….varför har dom flyttat den till ett ännu sämre ställe?
-
Om du klickar på den lilla bilden (nya kameraplaceringen) du får upp när du kommer in på sidan, så får du även upp den gamla kameraplaceringen.. Vet dock ej om den fungerar.
/Anders
-
Är det verkligen BARA jag som är grymt irriterad över den sanslöst taskiga positionen av kamerabilden?
Ta nu och vrid kameran till den ursprungliga positionen !!!!
http://www.apelviken.nu/ -
Det finns två kameror, en över ”Badviken” och en över ”Apelviken”, det är den senare som slutat fungera.
Saxat från hemsidan:
2003-05-01
Vi har fått en kortslutning i en av kamerorna (naturligtvis den som visar Apelvikens vågor). Vi jobbar på det. Även designen på vädersidan kommer att ändras snart. Håll ut! Det kommer nytt material! -
VART hittar du det på hemsidan?
Det ”nyaste” jah hittar är ny styrelse mm inlagt 2003-04-22!
Går inte den fungerande kameran att vrida? -
Klicka på länken ”Uppdateringar och fel”
Mig veterligen är kameran över ”badstranden” i första hand till för gästerna på Apelvikens camping.
-
Inte konstigt att jag inte hittade den, jag letade runt på klubbsidorna
Tycker iallafall att dom kan vrida den befintliga kameran så länge istället för att ta bilder på lekparken!
Logga in för att svara.