Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › West Kirby England
-
Hehe det har ju varit så mycket prat om det där stället så jag skulle inte ha blivit förvånad om någon hade mörkat en kanon session därifrån :blush:
-
Har spanat lite på dom där bassängerna, och där är fullt av betongstolpar, och vatten som inte direkt ser så badvänligt ut… Lite svårt för vinden att leta sig in oxå.
-
@Jester 352960 wrote:
Har spanat lite på dom där bassängerna, och där är fullt av betongstolpar, och vatten som inte direkt ser så badvänligt ut… Lite svårt för vinden att leta sig in oxå.
Då var det avgjort! Undrar om det skulle vara problem för vinden dit, men betongstolpar och bajsvatten kan ju vara skäl nog att inte lägga energi på att undersöka det närmare. 😉 Såg finare ut från ovan uppenbarligen.
-
@tobhed 352897 wrote:
Så det är grönt som är målet när man tittar på sin fil i gpsar…
Färgerna ställer man in själv i programmet.
I gamla gamla GPSAR var det grönt vid farter över 30 knop och jag har vant mig vid att köra med det. Det gröna sticker ut lite extra och sen är det bra kontrast mot det blå så att man ser tydligt när man passerar 30 knop. Vilket i mitt eget fall inte händer allt för ofta 😉 -
@getwet 352964 wrote:
Jag tror Ygge allt är lite speedsugen ändå!:wink:
😉
Jag är i alla fall extremt ambivalent i frågan.
Tror Störner beskrev det rätt väl som en baksmälla. Nu börjar det dock bli mitten på veckan igen och man har glömt hur det var i söndags.
Den som lever får se om jag har en gul dosa på armen till våren igen och i så fall blir lyckligare eller inte av det!
-
Nu du Jester, British Airways flyger Arlanda-Manchester (väldigt nära Liverpool) ToR ca 2000skr. Ska vi?
-
Var ligger det, är det i Liverpool?
Jag känner ju en snubbe där… -
@getwet 352972 wrote:
Nu du Jester, British Airways flyger Arlanda-Manchester (väldigt nära Liverpool) ToR ca 2000skr. Ska vi?
Hmmm… till våren kan detbli aktuellt, helt klart. Just nu måste jag ordna upp min ekonomi lite.. 🙂
West Kirby ligger i nordvästra hörnet av Wirral-halvön, strax väster om Liverpool
Logga in för att svara.