Senaste nytt Forums western australia

  • western australia

    Publicerad av anonym-anvandare på 14 oktober, 2003 vid 09:04

    Tjena.

    Kommer att vara i australien i vinter och det lutar åt att mesta delen kommer att spenderas i perth med omnejd, är det ett bra ställe att vara på med tanke på surf, dyk, fest och annat kul?

    Alla tip välkommna!!

    Emil

    poppo svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 09:14

    det är väl inte email emil eller?

    /marcus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 09:47

    rockingham, margaretriver.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 11:13

    jajjemen mackan, det är emil!

    kanske enklare att få tag på dig via steffo än via mobilen? ; )

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 12:00

    Margaret River. Gör sen små utflykter söderut(Denmark, esperance..) och norrut green head. Mest och bäst surf i Margaret, dessutom fantastiskt fint. Sumpställen som Lancelin kan du skippa.
    /J

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 12:09

    cool man, trodde du var död eller nåt..
    Vi var där i vintras och fick ett par riktigt fina dagar i Lancelin på South passage, klockrena förhållanden. Annars var det rätt kasst med vind, två veckor i coronation med mest sunkförhållanden tex. Jag har nog nytt nummer sen sist, +4673 4247868 är det som gäller nuförtiden. Vi hörs, haeu deut geutt! (som man säger på skånska) /Mr Bacon

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 13:36

    Vad är det som är så sunkit med Lancelin?Vad jag har kunnat läsa så verkar det toppen.Verkar även gå att hyra prylar där.

    I Margeret river så har jag inte hittat nått hyr ställe + att förhållanden verkar väl tuffa där? (för mig)

    ska till WA i dec/jan.

    Erik L

  • poppo

    Medlem
    14 oktober, 2003 vid 15:37

    tycker man att lancelin suger har man inte seglat south passage när det går av, fy f-n vilken bra vågridning vi hade där i vintras! passagen sopar mattan med main break i lancelin bör tilläggas. och vill man mot förmodan segla platt är det bara hålla sig innanför reven, allt som allt ett kanonställe tycker jag! men det spöar inte gnaraloo, margret & esperance när de är bra antar jag.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 07:40

    något ball man inte får missa i perth?

  • poppo

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 09:30

    tillbringade totalt 3 dar i perth på 6 veckor, man drar väl inte till WA för att leve storstadsliv? dock timade vi in Big Day Out, en endagsfestival med många bra band, det var kul! verkar bli en del grymma band 1/2-04 oxå…
    http://www.bigdayout.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums western australia

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.