Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing where can I get tubes and clips for one-pump connections?

• where can I get tubes and clips for one-pump connections?

Publicerad av _dave på 25 maj, 2008 vid 19:28

The connector tubes on my one-pump nova are stiff. Impossible to clamp when looking for leaks.

ANyone know where I get some silicone tubing to replace them? I’ve seen it on ebay.co.uk fairly cheap but somewhere local would be handy.

Also those little clips to shut off the air would be nice to get hold of. Anywhere to get those without spending silly money?

Oh, and some wind would be nice too.

Dave

molle73 svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • budokai

Medlem
    25 maj, 2008 vid 19:32

skicka mig ett själadresserat brev så kan du få några, har tagit bort mina, har silikonslag också om du vill ha, vet inte hur mycket finns kvar

• skotten

Medlem
    25 maj, 2008 vid 19:35

Budokai rocks, more behaviour like this!!! ALOHA!

• milkman

Medlem
    25 maj, 2008 vid 21:22

Clips are originally for clipping of ”dopp-slangen” (medical term in english anyone?), they are used once only so I guess any hospital throw a few hundred out of those a day. Maybe you have some connections?

And the tube has been sorted I guess 🙂

• sourra

Medlem
    25 maj, 2008 vid 21:28

I don’t know about you Jens, but I don’t use any clamps on my ”dopp-slang” =)
    ”Dropp” = infusion, according to my girlfriend who just loooves hospital drama on tv.

• molle73

Medlem
    26 maj, 2008 vid 13:40

Slang finns..

• molle73

Medlem
    26 maj, 2008 vid 13:41

Dropp/drän flera användningsområden..men jag har vit/svart mm. Lägg mig ett mail med adress.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing where can I get tubes and clips for one-pump connections?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.