Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    27 november, 2004 vid 16:06

töfft!!!

• nordgren

Medlem
    27 november, 2004 vid 16:07

Haha shit den var bra! smile.gif
    Sån bild vill jag också ha när/om jag gifter mig en gång. cool.gif

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:21

Björlanda kile tror jag…
    Inte omöjligt att vi var där den dagen… komm ett brudpar och blev fotograferade i blåsten…

• styret

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:35

sjysst efternamn också.

• Knatte

Gäst
    28 november, 2004 vid 15:52

Bilden är inte från Björlanda. Viken är inte så bred och det finns inga hus på motsatta sidan laugh.gif

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 15:54

Säker? nu har jag inte råkoll på hur det faktiskt ser ut, men skulle det inte kunna vara så att det snarare är mot hamnen än fågelviken man ser? från fågelviken vill säga alltså…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:07

Ola.P-enis kan ha rätt- i was there cool.gif

kanske till o med e jag, liknar mej grin.gif

• Knatte

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:08

Vi låter våran Björlanda expert Rambo fälla avgörandet smirk.gif
    Men jag har svårt att få in det till Björlanda hur jag än vänder och vrider..

• ola_p

Medlem
    28 november, 2004 vid 16:17

Ställ dig vid fågelviken och spana utåt… om du fattar vad jag menar… Borde bli mot nord?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:19

hostilehost…låt mej se här, hmmm…..hmmmmm…
    ja, det e svårt att konstatera på en sådan lågupplöstbild..hmmm…
    jag kan inte tyda skogspartiet i bakgrunden..sitter här o funderar-kalkulerar-inspekterar, yo!! evreybody säj äpple.
    “geeek”
    hahahaha grin.gif

Nä jag vettefan, sitter faktiskt här o jämnför lite med ett par pictures men det får nog fanimej bli ett icke BEERLANDA i bakgrunden grin.gif

ävvla skit

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:33

japp de blir NORD.

Men skogen stämmer fan inte överens, visst den kan se anorlunda ut…men berget ser oxå anorlunda ut..kanske oxå kan se anorlunda ut grin.gif

om de nu e i Beerlanda så är dem längst ut vid “simskola betong grejjen”

här en bild..

• nordgren

Medlem
    28 november, 2004 vid 16:44

Bergen på brölloppsbilden ser högre ut.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    28 november, 2004 vid 16:46

bra att du observerade detta min son, bra jobbat..jag är stolt.

• the_novice

Medlem
    28 november, 2004 vid 16:59

Vet inte var solberga ligger men jag sätter en slant på att det är taget i Getskär!!!
    Det var ett tag sedan jag var där men längst ut till vänster om båthamnen ligger det stenblock som dom ser ut att stå på…
    Bilden är isåfall fortfarande tagen norrut fast inte i björlanda.
    Kul med lite julpyssel så på första advent, vad vinner man? smile.gif

• hakuna

Medlem
    29 november, 2004 vid 08:19

Solberga ligger utanför Kode, mellan Kungälv och Stenungsund. Selma Lagerlöfs “Herr Arnes penningar” utspelar sig där och min mormor är född där. Getskär ligger inte så långt bort.

Kan vi inte ringa CSI eller annan valfri amerikansk polis/agent-serie och fråga om vi får låna deras Picture enhancer?!

Det här med att alla mobiler i USA har GPS inbyggt sedan 9/11, ligger det någon sanning i det?

/Niclas

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.