Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2004 vid 11:51

Platsen är Tjuvkil… Surfaren är PutteDude från Std på västkusten…// Bearman.

• jogo

Medlem
    30 november, 2004 vid 12:24

Jag håller med dig om att det ser ut som Tjuvkil, men husbyggndaden som syns precis ovanför seglet finns inte på Älgön som ligger mittemot Tjuvkils huvud…

• docmaboule

Medlem
    4 december, 2004 vid 10:11

I got into contact with Viktor from bilderavljus (i.e. the company who actually took the picture) and I got the following answer:

“… The picture is taken on the 21 august (as it says in the text) at about 1.15 pm at a place called “Tjuvkilshuvud” on the West Coast of Sweden. I remember taking this picture, first w/o the surfer, but then found it amusing to take one with it aswell.. We are a creative company 😉
    …”

tongue.gif

DocMaboule

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2004 vid 01:05

Jag (fotografen) kan lägga till att det var ett gäng vindsurfare som stod och gjorde iordning sina prylar på stranden med (2-4 pers). Om jag inte minns fel stod det även en tyskregistrerad folkabuss bredvid dem med utrustning i… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2004 vid 07:51

fy faan vad sjukt!

sitter har i singapore efter 2 manaders surfing i Indo och kollar laget hur det har varit hemma och sa far jag se en brollopsbild pa min morbror och hans fru. Kan bekrafta att det ar i Tjuvkilshuvud, kan oxa tillaggas att det var brudgummen som fick mig att borja vindsurfa. han ar namligen en vindsurfare from back in the days..

/Jimmy

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.