Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?
-
Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?
anonym-anvandare svarade 19 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 20 Svar
-
Platsen är Tjuvkil… Surfaren är PutteDude från Std på västkusten…// Bearman.
-
Jag håller med dig om att det ser ut som Tjuvkil, men husbyggndaden som syns precis ovanför seglet finns inte på Älgön som ligger mittemot Tjuvkils huvud…
-
I got into contact with Viktor from bilderavljus (i.e. the company who actually took the picture) and I got the following answer:
“… The picture is taken on the 21 august (as it says in the text) at about 1.15 pm at a place called “Tjuvkilshuvud” on the West Coast of Sweden. I remember taking this picture, first w/o the surfer, but then found it amusing to take one with it aswell.. We are a creative company 😉
…”DocMaboule
-
Jag (fotografen) kan lägga till att det var ett gäng vindsurfare som stod och gjorde iordning sina prylar på stranden med (2-4 pers). Om jag inte minns fel stod det även en tyskregistrerad folkabuss bredvid dem med utrustning i…
-
fy faan vad sjukt!
sitter har i singapore efter 2 manaders surfing i Indo och kollar laget hur det har varit hemma och sa far jag se en brollopsbild pa min morbror och hans fru. Kan bekrafta att det ar i Tjuvkilshuvud, kan oxa tillaggas att det var brudgummen som fick mig att borja vindsurfa. han ar namligen en vindsurfare from back in the days..
/Jimmy
Logga in för att svara.