Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › willy skipper
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
willy skipper
Publicerad av highflyer på 13 april, 2005 vid 10:16jag undrar om man kan kasta brädan från sig så att den roterar i den motsatta riktningen mot vad den gör i vanliga fall? är det i så fall lättare eller svårare någon som testat??
piraten svarade 19 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Toucan kallas den varianten. Man ska enligt uppgift kunna få brädan i pungen. Mycket svårare än willy.
Jacob -
då hter det nått annat ballt, lazy susan? eller det kasnke är när brädan snurrar 360 grader?
-
Då blir det en Tucan istället. Skulle tro att det är bra mycket svårare. Men jag har inte varit i närheten av att sätta varken willyn eller tucan.
-
Video, V34 som uppfann jäkelskapet
http://www.continentseven.de/move.php?moveid=236
Kolla även Barracuda combo, är lätt har jag hört -
Verkar vara en riktigt däckdödare… han landar ju med båda fötterna på nossidan av masten.
Combon tykte jag var lite löjlig när han på slutet står helt still och pressar runt sakerna. Säkert svårt dock.
-
Annars är det en riktig höjdare när man misslyckas i en vanlig willy och halkar av/missar brädan och sätter sig på mastfoten. Självklart kommer pungen emellan!
/Fjant
-
Den smärtan är helt klar värd att undvika. Jag fastnade lite för hans shove it. Den högst upp i listan. Är den lite tweakade eller?
-
Nar vi anda snackar pung sa maste jag bara inflika att jag skulle beachstarta igar och var lite halv-nonchalant och missade bradan mitt i en vindby och satte benen absolut perfekt pa var sida om mastfoten. “delar” av min kropp ar idag neonlila och jag kan inte ga ordentligt.. Undra om man kan fa problem med barnanskaffningen?? Skit samma, surf on!
-
Hans Tucan Lollipop är däremot jäkligt snygg!!!!
Logga in för att svara.