Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › windguru…
-
windguru…
Publicerad av lars_k på 21 oktober, 2004 vid 18:28Fungerar inte windguru länken med svenska spots längre? Eller är det bara jag…?
anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Det är bara du
,
Tips! skapa ett eget konto, då kan man lägga in egna spots, egna listor med spots (jag har gbg som startsida) osv. funderar på att betala lite för att få ett PRO-konto med mera finesser.
/adde
-
ett pro konto skulle jag inte ge mycket för ok windguru kan vara bra men fan jag tror de chansar lite när de gör sina prognoser, de snurrar säkert på nått hjul lr nåt..
-
haha, han köper prognosdata från lite olika ställen… Tycker det är en av de absolut bästa vädersiterna.
-
Knatte
Gäst21 oktober, 2004 vid 18:53Men prognosen inför helgen ser ju bra ut. Det börjar vrida mer åt det västliga hållet
-
Johan!!
Gäst21 oktober, 2004 vid 19:18Jo, vindguru är ok men att ha en prognos som sträcker sig över en vecka är ju totalt meningslöst. Det ger bara falska förhoppningar tycker jag.
Jag har fört lite statistik över prognoserna under det här året och min slutsats är att Their stämmer bäst. Men på långtidsprognoserna har alla vädertjänster haft riktigt mycket fel.
-
Fast man brukar ändå kunna få en liten fingervisning av långtidsprognoser om det kommer att röras om i vädergrytan, fast exakt när, hur mycket, riktning, temperatur o dyl är ju förstås svårt att pricka rätt.
-
Vill du inte bli windguru PRO men generera en direktlänk till din favoritspot så gör du det här:
http://www.windguru.cz/int/link.php?id_user=0&uid=718645f42bfed0924c9baaacd0e73d66
Logga in för att svara.