• adde

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 18:33

Det är bara du laugh.gif,

Tips! skapa ett eget konto, då kan man lägga in egna spots, egna listor med spots (jag har gbg som startsida) osv. funderar på att betala lite för att få ett PRO-konto med mera finesser.

/adde

• herodude

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 18:40

ett pro konto skulle jag inte ge mycket för ok windguru kan vara bra men fan jag tror de chansar lite när de gör sina prognoser, de snurrar säkert på nått hjul lr nåt.. tongue.gif

• adde

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 18:47

haha, han köper prognosdata från lite olika ställen… Tycker det är en av de absolut bästa vädersiterna.

• Knatte

Gäst
    21 oktober, 2004 vid 18:53

Men prognosen inför helgen ser ju bra ut. Det börjar vrida mer åt det västliga hållet laugh.gif

• Johan!!

Gäst
    21 oktober, 2004 vid 19:18

Jo, vindguru är ok men att ha en prognos som sträcker sig över en vecka är ju totalt meningslöst. Det ger bara falska förhoppningar tycker jag.

Jag har fört lite statistik över prognoserna under det här året och min slutsats är att Their stämmer bäst. Men på långtidsprognoserna har alla vädertjänster haft riktigt mycket fel.

• manno

Medlem
    21 oktober, 2004 vid 20:39

Fast man brukar ändå kunna få en liten fingervisning av långtidsprognoser om det kommer att röras om i vädergrytan, fast exakt när, hur mycket, riktning, temperatur o dyl är ju förstås svårt att pricka rätt.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 08:54

Vill du inte bli windguru PRO men generera en direktlänk till din favoritspot så gör du det här:

http://www.windguru.cz/int/link.php?id_user=0&uid=718645f42bfed0924c9baaacd0e73d66

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.