Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Windows SP2 ute…
-
Windows SP2 ute…
Publicerad av mrmille på 13 augusti, 2004 vid 22:52Det finns inte på nån officiel sida ännu men ni kan ändå ta hem det från http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en
rekomenderas men läs på lite om förändringarna som sker i din dators operativsystem innan!
kleverboi svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Kör linux istället och lägg windowspengarna på nya linor istället !
-
Läcker bild Michel! Såg först inte vad den föreställde nu såg jag ju att det än en gång var det bästa grymmaste märket!
-
Svar till:
Det finns inte på nån officiel sida ännu men ni kan ändå ta hem det från http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en
rekomenderas men läs på lite om förändringarna som sker i din dators operativsystem innan!
[/ QUOTE ]
Ingår inte det där palladium skiten i sp2? Isf ta inte hem den, när dom grejorna börjar komma igång är det slut med M$ och apple eller Linux kommer ta över gissa varför -> TCPA Palladium
-
…plus att detta är den absolut fetaste downloaden. För hemmabruk kommer en mindre variant att dyka upp på windowsupdate inom kort.
-
fään, låter ju hur läskigt som helst, ska man inte få ha sina olagliga filer i fred?
-
Svar till:
fään, låter ju hur läskigt som helst, ska man inte få ha sina olagliga filer i fred?
[/ QUOTE ]
Du har nog missat den större poängen.. det handlar om integritet.
-
det är ju det jag säger! det är väl upp till mig om jag vill ha olagliga filer?
-
Linux är för pojkar som inte har råd att betala för bättre saker.
Linux är för den som vill administrera sin dator istället för att använda den.
MacOS/Win är för den som nu är villig att lägga ut lite cash för att kunna göra något vettigt och kreativt av sin tillvaro vid skärmen.
/ från en FD unix admin
-
Svar till:
äh, windows kan väl vem som helst rippa?
[/ QUOTE ]
Jo, det är sant -
höhö… en av de bättre kommentarerna i år…
Linux å jag går inte ihop alls…
Logga in för att svara.