Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurf UK Vågsegeltest 07

• lars_k

Medlem
    25 april, 2007 vid 06:00

Renegade är snyggast! 🙂

..och Naish 07 är rätt fula faktiskt. 05orna var mkt snyggare. Jag borde aldrig bytt till 07! 🙁

• dr-masse

Medlem
    25 april, 2007 vid 08:17

Tushingham är alltid fulast. Jag skulle knappt köra Tushingham även om jag fick de gratis.

Och det säger väl precis allt om vilket fåfäng idiot jag är. Jösses.

Gillar Manic och Blade. Alpha är helt OK.

• oscar

Medlem
    25 april, 2007 vid 14:48

Blade och Alpha. (Har ju tidigare erkänt att jag h*t*r Pryde men snygga är dom)…ungefär som att alla (erkänn nu) skulle vilja klämma på Linda Rosings tuttar men ingen skulle vilja ha henne som fru.

• dr-masse

Medlem
    25 april, 2007 vid 18:25

Se där, du jubilerar ditt 2500e inlägg med att skriva om Linda Rosings tuttar. Grattis!! 😀 😀 😀

• ola-h

Medlem
    25 april, 2007 vid 20:42

Vem är Linda Rosing? Jag antar att det är Nils ROSENblad du tänker på.

• basse

Medlem
    26 april, 2007 vid 05:42

@dr Masse 379211 wrote:

Se där, du jubilerar ditt 2500e inlägg med att skriva om Linda Rosings tuttar. Grattis!! 😀 😀 😀

Moahahaaa…. där var du bara för rolig Masse…

• oscar

Medlem
    26 april, 2007 vid 06:24

Å fan, är det lika pinsamt att ha skrivit 2500 inlägg som att skriva om Linda Rosing? Hur går man vidare nu Masse, du som har 493 inläggs mer erfarenhet eller går du fortfarande i terapi.

Hej jag heter Oscar och är konfaholic…. 🙂

• dr-masse

Medlem
    26 april, 2007 vid 07:08

Jag vet faktiskt inte vad som är värst, den förödande mängden inlägg eller valet av ämne.

Terapin är dyr och omfattande. Den går nämligen till såhär:

– Kommer in på jobbet och övertygar mig själv om att “nu skall här jobbas!”
    – Slår på datorn, loggar in. Går in på konfen.
    – Skriver ett svar till Oscar som har skrivit 2501 inlägg om att han skriver för många inlägg och behöver botas. Själv har jag 2973 inlägg. Följ logiken i det resonemanget, om ni kan.
    – Konfen gör att jag snart fokuserar mer på min surf- än yrkeskarriär
    – Börjar fundera på vilka spots jag behöver åka till, och därmed vilka grejor som behövs för att på bästa sätt locka fram min oerhörda begåvning inom vår fina sport (det har ännu inte hänt, men nån gång kommer det väl att ske? Pleeeeease…)
    – Höppar över och spanar lite på köp och sälj
    – Åker så småningom hem efter ännu en skaplig ineffektiv dag på jobbet, men mycket effektiv ur surflivsplaneringssynpunkt
    – Somnar över senaste numret av Paradise News och det ständiga dilemmat om jag skall köra 5.3, 4.7 och 4.2 nästa gång eller fortsätta med 5.7, 5.0 och 4.2.
    – Beställer en ny bräda. Jag behöver ju det.

Dyrt.

• Oregistrerade

Gäst
    26 april, 2007 vid 09:31

Själv har jag aldrig varit förtjust i plastbröst. Det skulle väl vara om de var i ett riktigt fint rymdindustrioptimerat kompositmaterial i så fall.

Jesper B

Starboard/Onwater teamrider

• oscar

Medlem
    26 april, 2007 vid 11:36

Tänker nog också beställa en ny bräda, skrovligt halkskydd är skönare än silicon…och så gillar jag formerna mer…

• rasmus_w

Medlem
    26 april, 2007 vid 15:57

Vad gäller plastbröst så har mamma ett helt lager och det kommer ut damer med färska såna i parti och minut från hennes klinik då det känns inte så himla spännande.

• klint

Medlem
    11 maj, 2007 vid 12:16

Yo Masse,

Ta inte illa upp men tråkigt att behöva konstatera om en sådan fin kille som du att du är offer för din egen oförståelse. Tvärtemot vad du påstår är Tushingham enastående segel, dessutom vackra att se på. Du borde prova.

• dr-masse

Medlem
    11 maj, 2007 vid 12:19

He, he. Offer för sin egen oförståelse är nog en livslångt tillstånd i mitt fall!

Tushingham må vara glimrande bra segel. Men snygga? Nein.

• charlieb

Medlem
    12 maj, 2007 vid 06:14

@Oscar 379151 wrote:

Blade och Alpha. (Har ju tidigare erkänt att jag h*t*r Pryde men snygga är dom)…ungefär som att alla (erkänn nu) skulle vilja klämma på Linda Rosings tuttar men ingen skulle vilja ha henne som fru.

Menar du att hennes tuttar och NP är på samma plastiga nivå? eller bara att NP har mycket buk?

C

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurf UK Vågsegeltest 07

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.