Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Windsurfarens egen DC hub!
-
Windsurfarens egen DC hub!
Publicerad av anonym-anvandare på 6 juni, 2004 vid 11:00Nu har jag fixat ihop en egen windsurfing hub på Direct connect (DC)
VÄlkommna in på vindsurf.myftp.org:1512
edgedaniel svarade 20 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Heheh…. kan du fixa fram Microsoft Map Point 2004 eller nåt bra GPS-program till PC 😛
-
varför blir man utkastad pronto? det bara svischar till ”vindsurfing” sen är man disconnected. MAC OS X 10.3
-
jag kommer in, använder dc++ tar public hubs sen skriver jag in min adress där nere å tar connect typ, kommer in och är jätte glad! hur gör ni?
-
typ samma, bortsett från att jag är tvungen att köra neomodus eftersom ++ inte fins till os x…
-
Om ni har the coach och nått sånt på VHS,DVD kan ni ju rippa det o lägga in det på DC
-
*** Connecting to vindsurf.myftp.org:1512…
*** Connected
Den här hubben kör PtokaX DC Hub 0.3.2.6 TestDrive 4 (UpTime: 16 hours, 19 minutes)
*** DisconnectedVad är felet?
-
Knatte
Gäst8 juni, 2004 vid 10:12Det har fungerat bra innan. Men igår var det det ingen kontakt med mottagaren
-
Knatte
Gäst8 juni, 2004 vid 19:23Lite tveksamt bara
Flera användare går inte att ”connecta” och flera andra ligger bakom ”tegelmur”
Dvs inte 100% funktion jämnfört med andra hubbar.
Men samtidigt finns det ju inte så många andra användare, att trasslet märks väl antagligen tydligare..
Men själva tanken med en Windsurfing hubb är kanon -
Vad händer med hubben, är den igång eller?
Jag kommer inte4 in.
Är detta rätt address
vindsurf.myftp.org -
Knatte
Gäst11 juni, 2004 vid 19:08Den funkar nu i alla fall (fredag kväll) Men nästan alla user ligger bakom ”röd tegelvägg” och är sådeles blockerade.
Så det går inte att se deras filer, eller ladda från dessa
Logga in för att svara.