Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfarens egen DC hub!

• kungdenknege

Medlem
    11 juni, 2004 vid 20:41

Det är för att du är i passive mode. Sitter du bakom router får du peka t.ex. port 1412 mot ditt interna IP, och skriva in ditt externa IP och porten under Settings och Active Mode.

• Knatte

Gäst
    12 juni, 2004 vid 06:55

OK! Då är det tydligen hos mig det trasslar crazy.gif
    Kan du förklara fördelarna med att vara i passive alt active mode
    Framförallt mer detaljerat vad för ändringar jag måste göra, för att bli active.
    Gäran på ”dagisnivå” och steg för steg tongue.gif

• bonasurf

Medlem
    12 juni, 2004 vid 07:41

Mycket bra!!!

• juan

Medlem
    12 juni, 2004 vid 07:49

Svar till:

OK! Då är det tydligen hos mig det trasslar crazy.gif
    Kan du förklara fördelarna med att vara i passive alt active mode Framförallt mer detaljerat vad för ändringar jag måste göra, för att bli active. Gäran på ”dagisnivå” och steg för steg tongue.gif

[/ QUOTE ]

om du är passive kan du bara ladda ner fran de som är active, om du är active kan du ladda ner fran alla.

kolla in http://www.pyratbyran.org eller http://www.directconnect.se för mer info

• skywalker

Medlem
    12 juni, 2004 vid 08:33

Hur gör man om man då har olika ip varje gång ? Då får man ändra inställningarna varje gång också ?!1?

• mjunken

Medlem
    12 juni, 2004 vid 10:48

Kommer inte in ´är den inte ”igång”. Kom ín i går utan problem men nu går det inte…. frown.gif frown.gif frown.gif

• juan

Medlem
    12 juni, 2004 vid 11:20

Kommer inte heller in. Den verkar väldigt ostabil.

• Knatte

Gäst
    25 juni, 2004 vid 10:30

Någon som har vet vad som har hänt med hubben ?? De sista dagarna har varit rätt mycket som detta:
    ** Connecting to vindsurf.myftp.org:1512…
    *** Connection timeout

Sedan borde ju flera ligga på denna hubben, så man kan få ladda ner lite grym surfing laugh.gif
    Efter att jag fick fixat så att jag blev active och har allt funkat mycket bättre..

• babilidoo

Medlem
    25 juni, 2004 vid 10:33

Efter hårddisken hade pajjat och minnet blivit överhettat är servern nu hel igen. Kom in så många som möjligt så blir det roligare med mer share.

• cambo

Medlem
    27 juni, 2004 vid 10:25

Är servern nere igen?

[12:25] *** Ansluter till vindsurf.myftp.org:1512…
    [12:25] *** Time-out vid anslutning

• edgedaniel

Medlem
    29 juni, 2004 vid 15:21

Kan du sparka igång den där hubben, verkar vara nere…..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfarens egen DC hub!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.