Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › windsurfing i askimsviken imorrn tisdag?!?!
-
windsurfing i askimsviken imorrn tisdag?!?!
Publicerad av anonym-anvandare på 3 januari, 2005 vid 11:46sydväst 13-17 kring 10 plusgrader!
E det nån som e sugen?!Jag försöker satsa på
förmiddan!Henke 0704163035
jalla svarade 19 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Ja Jamen! The Old Veteran Surfers will be there
Det kanske kan bli en return av the one and only John j Rambo eller?
/Jan. -
Har hört att Rambo har slutat att surfa nu… Kanske var det för stor press att vara omtalad i GP o allt?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 januari, 2005 vid 13:51
Men det ser ju ut att vara Västlig i veckan!?!Tisdag förmiddag: Väst, 11-15 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%
Tisdag eftermiddag: Väst, 12-16 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 99%Ons: Väst, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.
Tor: Väst, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.
Fre: Väst, 12-16 m/s Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s.
Lör: Sydväst, 13-17 m/s Dygnets högsta vindhastighet 18 m/s.…imorgon e de jobb för Rambos del…
o sen blir det inget mera surf endå för min del fått för mej att jag kan likväl vänta tills jag kommer till lite värmeMen jag vet inte, ser ju jävligt bra ut de närmaste
kanske 1 gång till..eller 2jag får se, kan inte bestämma mej
när drar du isådanafall?
Du gillar la inte beerlanda? eller e du sugen på en Apel? -
beerlanda e ju aldrig fel men det e ett litet dilemma imorrn
för mycket väst för askim å för lite väst för beerlanda åtminstone på förmiddan sen kommer vridet men då ska jag jobbaHenke
-
Enligt DMI och Windguru blir det Sydväst!?
Vi få se!Och Rambo du har väl inte hamnat i 20 års krisen eller
-
Glömde att nämna att om det är mot väst hållet det faktiskt funkar bra att gå i vid Hovås nakenbadet!
Är ju klart bättre än Björlanda! -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 januari, 2005 vid 15:09hahaha, vettefan..något e det iallafall
kan du ge mej länken till dem fina “bruna färgerna” på DMi..hittar inte dit
-
Jag hänger på om nån drar till hovås!Tycker dock det känns lite vanskligt att köra själv där!Men det e ju inte så känsligt för vridningar!
messa ni som drar dit på tis fm!!!
Henke 0704163035
-
-
Jag och Thommenspettet hänger på.Stämplar ut från skitiga fabriken kl 1100 var? Askim? Shitbay? Är det för mycket väst för Askim??? Jag är så surfkåt så jag håller på att explodera!
JAG SKALL MED!!!!!!!!!!!!
Mvh Speedjanne GBG
-
SpeedJanne!
Har du hittat din wetsuit än?!
Ingen som sett nån pundare i nordstan gå om kring med jannes ripcurl våtdräkt?!Vi får la kolla mätarna imorrn å se vart det barkar….Henke
-
Nix har inte hittat den får hoppas min Pizzaröv får plats i mina Adidasshorts från 1983 Skitsamma bara jag får surfa!
-
hmm verkar bli väst!!!Har inte tid att dra till apel!Va tror vi?Beerlanda eller shitbay?!?!
-
Hej
Blir det shitbay eller, grabbar? Björlanda är det väll för mycket syd för. Eller tror ni Askim funkar. Är inte sugen på att köra själv.
Kelso
Logga in för att svara.