Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing windsurfing i askimsviken imorrn tisdag?!?!

• boman

Medlem
    4 januari, 2005 vid 07:49

Svar till:

Nix har inte hittat den får hoppas min Pizzaröv får plats i mina Adidasshorts från 1983 crazy.gif Skitsamma bara jag får surfa!

[/ QUOTE ]

Blev det nåt då!?

Faen va du postar massa nya läckra slalom prylar, jag blir sååå k….t här på jobbet, inte bra….
    Själv får man stå ut med att posta gammalt sunkigt skit grin.gif har du fått din speed breat ännu?

• anonym-anvandare

Medlem
    4 januari, 2005 vid 07:55

Svar till:

Hej
    Blir det shitbay eller, grabbar? Björlanda är det väll för mycket syd för. Eller tror ni Askim funkar. Är inte sugen på att köra själv.
    Kelso

[/ QUOTE ]

hmm det lutar åt shitbay fiskebäck!!Ska bara slänga i mig en kopp kaffe innan!!

HEnke0704163035

• jalla

Medlem
    4 januari, 2005 vid 07:59

Hmmm! Just nu inte mycket vind och för västligt dessutom!
    Enligt DMI ska de vrida tillbaks till sydväst och öka!
    kanske Askim från lunch?!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing windsurfing i askimsviken imorrn tisdag?!?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.