Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Windsurfing kläder
-
Windsurfing kläder
Publicerad av anonym-anvandare på 4 april, 2005 vid 21:16Hej
Kanske är lite utanför ämnet men har letat mycket nu. Finns det inga svenska butiker på nätet som säljer schyssta surfing eller windsurfing kläder typ märken som billabong, ripcurl, quicksilver, neil pryde….
Någon som vet?mjunken svarade 19 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
windsurfingkläder = våtdräkt.
sen när du inte surfar kan du ha va du vill ju. eller är kläder “surfkläder” för att de har lite blommor o skit på sig?? -
Så du menar att alla Billabong, Rip Curl och Qs mm har blommor på sig??????
Det är väl ganska vanligt att man kallar dessa märken surfingkläder även dom som inte har blommor.
Typ som att man kallar CCM jacor för Hockeyjackor, North Face kläder för outdoor kläder även om det är lite häftigt att ha som status kläder även om man bara “vandrar” upp och ner för Avenyn mm mm
Sen är det självklart att man får ha vad man vill men om man ska kalla några kläder surfkläder så är det ju dom märkena (plus några till så klart).
-
haha nä jag skoja bara lite.. jag e bara lite tröt på begreppet. men jag förstår vad som menas, tyvärr har jag dålig koll på affärer just nu men jag vet att boardstore har haft en del sånt. däremot är de inte så billiga.
-
Den affären ligger ju i skåne t12.se (top 12) alltså.. ej samma som den i göteborg eller örebro som heter t-12.
-
bromma skidsport säljer div märken och hollywood på norrlandsgatan i stockholm köpte en bilabong jacka där för halva priset
-
udens sport kommer sälja från norths sortiment. en del riktigt justea grejer.
-
sen ligger de ju en affär med surfgrejer på överby vid trollhättan
-
Stämmer bra det Trespass heter butiken och ligger på andra våningen i Sten & Ström huset Överby Trollhätten.
Vi säljer Rip Curl, Trespass och precis fått in nyheter från Billabong.
Vi kommer oxå sälja hårdvaror från North Sails & AHD.
Så har ni vägarna förbi så kika in, om inte för att handla så kan man alltid tjöta lite surf det är ju alltid trevligt.
Mvh Micke
Logga in för att svara.